بازی های آبی با پیشرفت شهر های ساحلی امروزه قابل توجه بسیاری از توریست ها و مردم جهان است . بازی های آبی برای همه سنین وجود دارد. از بازی های ساحلی میتوان به شنا ، موج سواری ، موج سواری بادی ، جت اسکی ، اسکی روی آب ، ویک بوردینگ ، اسکیم بوردینگ ، ماهی گیری ، کشتی رانی ، قایق رانی و خیلی از بازی های آبی که ورزش مورد نظر بسیاری از مردم جهان است.


کوالالامپور

کوالالامپور پایتخت کشور مالزی است. شهر بزرگ و ساحلی کوالالامپور دارای مناطق دیدنی بسیار میباشد. کوالالامپور دارای آب و هوای استوایی است، هوایی گرم و آفتابی. همچنین باران های فراوان به این شهر میبارد و وجود سیل در آن طبیعی است زیرا باران های شدیدی میبارد اما با وجود این باران ها شهر کوالالامپور به دلیل صنعتی بودن این شهر آلودگی فراوان دارد. سواحل مالزی به شهر کوالالامپور نزدیک است و به دلیل بزرگ بودن این شهر راه ها نسبتا طولانی است. ساحل های غربی مالزی که نزدیک به شهر کوالالامپور است عبارتند از بندر دیسکون ، سپانگ ، ساحل باتو فرینگی در پنانگ ، جزیره ی لنکاوی که با غروب های زیبا و با امکانات رفاهی قابل از توریست ها در این مکان ها پذیرایی میشود. جالب است بدانید بازی های ساحلی در این سواحل بسیار رواج دارد. بازی های پارک آبی کوالالامپور شامل سرسره خشم جنگل ، استخر موج  ، سرسره باستانی است. قطعا کوالالامپور یک سفر هیجان انگیز با بازی های آبی رویایی برایتان خواهد بود . با خرید بلیط ارزان هواپیما کوالالامپور میتوانید در پاییز و زمستان به این شهر سفر کنید و از آب و هوای استوایی این شهر لذت ببرید.

u2

بانکوک

بانکوک پایتخت کشور تایلند است که از زیباترین و پربازدید ترین شهر های تایلند میباشد.بسیاری از مردم از سراسر جهان با  رزرو بلیط هواپیما بانکوک از این شهر و زیبایی های این شهر دیدن میکنند. در آب و هوای سرد پاییز و زمستان میتوانید به این شهر گرم و مرطوب سفر کنید و از زیبایی های تاریخی و ساحلی این شهر لذت ببرید. ساحل های بنگ سائن ، کوه لان بانکوک ، هواهین ، چااّم ، پران پرَنبوری "بوری" در بانکوک دارای بازی های هیجان انگیزی هستند و همچنین یک مرکز خرید روی آب دارد برای کسایی که از مناطق ساحلی لذت میبرند. در تایلند برگذاری مراسم المپیک برای ورزش های ساحلی وجود دارد و سالانه مهمان های زیادی برای تماشای این مسابقه ها حاضر میشوند. موج سواری ، غواصی ، کایاک سواری و بسیاری از بازی های آبی دیگر در ساحل های پر رونق شهر بانکوک وجود دارد. سالانه افزار زیادی برای سفر به بانکوک اقدام به رزرو هتل میکنند.

u3


همیشه مسابقه های مختلف و هیجان انگیز در کشور های مختلف ما را مشتاق میکند تا به آن شهر سفر کرده و از این بازی ها در شهرهای مختلف دنیا دیدن کنیم. بلیط هواپیما و خرید آن برای سفر به مکان های ساحلی مختلف در وب سایت های اینترنتی مانند تریپ به صورت آنلاین وجود دارد. شهر زیبای کوالالامپور پایتخت کشور مالزی که دارای سواحل زیبا با بازی های ساحلی مشهور است و یا پوکت که یکی از شهرهای زیبای کشور تایلند است و مسابقه های آبی این شهر بسیار مشهور است. همچنین وجود بلیط هواپیمای مستقیم به بانکوک شهر ساحلی و پایتخت کشور تایلند است باعث میشود که برای سفر یکی از این شهر ها را انتخاب کرده و با بازی های ساحلی آشنا شویم و از تماشای آن لذت ببریم.