تریپ

بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی، رزرو اینترنتی و خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ سریع و آسان تجربه کنید.

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

نکات مهمی که قبل از اقامت باید بدانیم

همانطور که میدانید مهاجرت از سمت کشور ایران به نقاط مختلف جهان در طی چند سال اخیر بسیار افزایش یافته است. مردم به دلایل مختلفی از جمله تحصیل ، کار و یا زندگی به کشورهای گوناگون مهاجرت میکنند. حالا ما در این مطلب قصد داریم به شما کمک کنیم که با توجه به شرایط متفاوت کشورها بهتر است کجا اقامت کنید یا چه نکاتی را رعایت کنید.

یک کشور خوب برای اقامت باید شرایط زیر را دارا باشد:

اول از همه باید از نظر امنیت از کیفیت بالایی برخوردار باشد، امنیت یکی از مهم ترین نکته ها برای اقامت است. وضعیت بهداشت و سلامت افراد آن کشور باید از سطح بالایی برخوردار باشد تا از بیماری های مختلف در امان باشید. حتی آلودگی هوا هم میتواند یک جور نا امنی از لحاظ بهداشتی باشد. بهتر است از وضعیت اقتصادی کشوری که در آن قصد مهاجرت دارید آگاه باشید.

وضعیت اقتصاد یک کشور آینده شما را نشان میدهد، پس مطمئن باشید یکی از مهم ترین نکات وضعیت اقتصادی میباشد. حتی بهتر است از اوضاع احوالات اقتصادی کشور مورد نظر در سالهای گذشته هم آگاه باشید، که آیا این کشور رو به رشد بوده یا سیر نزولی داشته است. باید بدانید که آیا کشوری میخواهید در آن اقامت کنید و آینده خود را بسازید از لحاظ آموزش استاندارد های لازمه را دارد یا خیر.

یکی از نکات مهم وضعیت مسکن میباشد، بهتر است اول وضعیت مسکن خود را مشخص کنید و از تحقیقات خود مطمئن باشد که در آنجا به مشکل برنخورید. در محیطی که شما در آن میخواهید برای مدتی طولانی زندگی کنید، بهتر است از خدمات تفریحی آن کشور مانند رستوران، سینما و تئاتر آگاه باشید. باید بدانید در کشوری که در آن زندگی میکنید، مواد غذایی با قیمت و کیفیت مناسب در دسترس شما قرار دارد؟ برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت بلیط هواپیما  یا رزرو هتل به سایت تریپ مراجعه نمایید.

اکنون تعدادی از بهترین شهر ها را به شما معرفی میکنیم تا با شرایط فعلی آنجا آشنا شوید. 

شرایط اقامت کانادا تورنتو

تورنتو یکی از بهترین شهرها برای اقامت است که سالانه ایرانی های زیادی به آنجا مهاجرت میکنند. این شهر یکی مدرن ترین و بهترین شهرهای کانادا است و معتبرترین مراکز علمی در این شهر قرار دارند. در تورنتو افراد ایرانی زیادی زندگی میکنند.

شرایط اقامت آلمان هامبورگ

هامبورگ بعد از برلین بزرگترین شهر آلمان است. یک شهر با تعداد زیادی پل که از رودخانه های زیبای آن عبور میکنند. معماری این شهر بسیار چشم گیر و دیدنی است. هامبورگ آب و هوای بارانی دارد و بارش باران حتی در فصل هایی مثل تابستان هم اتفاق خواهد افتاد. هامبورگ شهر زنده ای است و در آنجا جشن های زیادی شبانه برگزار میشود. شما در هامبورگ مراکز خرید زیادی را میتواند یافت کنید که نیاز شما را به خوبی تامین میکند، از فروشگاه های بزرگ با برندهای معتبر تا مغازه های کوچکی خیابانی. هامبورگ دارای دریاچه و رودخانه های زیادی است که این شهر را بسیار زیبا و دیدنی کرده است.

شرایط اقامت کانادا ونکوور

ونکوور یکی از شهرهای پرجمعیت کانادا محسوب میشود، این شهر آب و هوای نسبتا سردی دارد، ونکوور شهری بسیار زیبا و دیدنی است که شما میتوانید در فصل های بهار و پاییز شاهد یک فضای بسیار دیدنی باشید که مانند نقاشی زیباست و توجه شما را به خود جلب میکند. این شهر از لحاظ اقتصادی پیشرفته است و فضاهای آموزشی مناسب زیادی دارد. این شهر دارای قوم و نژادهای متفاوت میباشد. ونکوور یکی از بهترین شهرها برای مهاجرت میباشد اما باید به این نکته هم توجه داشته باشید که قیمت اجاره و مسکن برای افراد ایرانی بسیار بالا و سنگین میباشد. 

شرایط اقامت امارات متحده عربی دبی

این شهر که در پیرامون خلیج همیشگی فارس قرار گرفته شده، بزرگترین شهر کشور امارات متحده عربی است. دبی آب و هوای بسیار گرمی دارد اما با توجه به آب و هوای نامناسب شهر بسیار مدرن و پیشرفته ای میباشد. این شهر بسیار شهر ثروتمندی است و بیشتر درآمد آن از منطقه آزاد جبل علی تامین میگردد.

شرایط اقامت سوئیس زوریخ

زوریخ سوئیس پرجمعیت ترین و بزرگترین شهر سوییس است و در شمال مرکزی سوییس واقع شده است. دانشگاه زوریخ یکی از معتبرترین مراکز علمی میباشد که رشته های گوناگونی در این دانشکده قرار دارند.

کشور سوییس یکی از ثروتمندترین کشورهای دنیا میباشد. که زوریخ از شهرهای مهم اقتصادی این کشور است.

مردم زوریخ از فرهنگ بالایی برخوردارند و تمام فروشگاه ها و سوپرمارکت های این شهر دارای دوربین مداربسته است و به شدت تحت کنترل قرار گرفته شده است. واحد پول کشور سوییس دلار آمریکا میباشد اما نیمی از پول رایج این شهر را هم فرانک سوییس به خود اختصاص داده.

هزینه های اقامت برای زندگی و تحصیل از جمله تامین خوراک، پوشاک و مسکن در شهرهای کشور سوییس دارای بیشترین نرخ در بین کشورهای اروپایی دیگر است.

شرایط اقامت اتریش وین

بسیاری از مردم ایران تمایل ورود به کشور اتریش برای تحصیل، زندگی یا کار را دارند. شهر وین در اتریش ترکیبی از یک شهر سنتی و مدرن است. وین را میتوان به عنوان بهترین شهر جهان نام برد و همین موضوع سبب مهاجرت سالانه افراد زیادی به این شهر شده است. زبان مردم اتریش آلمانی است و واحد پولشان یورو میباشد. این شهر از لحاظ امنیت و رفاه از سطح بالایی برخوردار است. سیستم آموزشی این شهر عنوان یکی از بهترین شهرهای برای تحصیل را به خود اختصاص داده است. برای رزرو هتل و اطلاعات بیشتر درباره  بیمه مسافرتی سایت تریپ مراجعه نمایید.

شرایط اقامت استرالیا سیدنی

سیدنی یک شهر زیبا که بزرگترین شهر کشور استرالیا به حساب می آید یکی از بهترین شهرها برای مهاجرت است. این شهر زیبا که شهر به نسبت پرجمعیتی میباشد، در سواحل اقیانوس آرام قرار دارد.

به طور کلی شهرهایی که برای اقامت بسیار مناسب هستند جمعیت زیادی دارند، سیدنی هم با توجه به بزرگ بودنش شهر پرجمعیتی است. آب و هوای این شهر زیبا معتدل است و بارش باران در این شهر زیاد است. بر خلاف تصورتان بارش باران در فصل تابستان بیشتر از زمستان میباشد. یکی از نکات مهم برای اقامت به استرالیا سن میباشد، سن شما باید از 49 سال کمتر باشد.

شما برای اقامت به شهر سیدنی باید دارای مدرک تحصیلی مناسب باشید و سوابق کاری مناسب داشته باشید. در شرایط اقامت استرالیا سطح سواد و میزان تحصیلات همسرتان و همچنین معلومات زبان ایشان میتواند تاثیرگذار باشد. برای اقامت به شهر سیدنی استرالیا باید حتما مدرک آیلتس با نمره معتبر داشته باشید. به این نکته توجه داشته باشید که برای اقامت به استرالیا باید حداقل 5 سال سابقه کاری حرفه ای داشته باشید. برای اقامت به استرالیا باید امتیازات مناسب با توجه به شرایط آن کشور را داشته باشید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
trip blogs

بهترین سفر ها برای نوروز ۹۸ کدامند ؟

اگر تا به حال به کیش سفر نکرده اید بهتر است این مقاله را بخوانید تا با این جزیره فوق العاده زیبا آشنا شوید و بتوانید به راحتی به آنجا سفر کنید و خاطره ای به یاد ماندنی در ذهن خود به خاطر بسپارید.

کیش یک جزیره استثنایی و فوق العاده زیبا میباشد که بسیاری از مردم از نقاط مختلف جهان به آن سفر میکنند. اگر به غواصی علاقه دارید پیشنهاد میکنم حتما به جزیره کیش سفر کنید و از صخره های مرجانی خلیج فارس کشور عزیزمان دیدن کنید. شهرک زیبای کاریز یکی از دیدنی ترین مکان های جزیره کیش است. از عوامل دیگر زیبا بودن کاریز، داشتن یک زمین مرجانی است و همچنین داشتن زیرزمینی سرد با دیوارها، سقف های قدیمی و فسیل لاک پشت 570 میلیون ساله و دیگر موجودات دریایی روی دیواره های شهر زیرزمینی کاریز که به زیبایی جزیره کیش می افزاید. یکی از بهترین زمان ها برای سفر به کیش نوروز میباشد، انواع برنامه های تفریحی ویژه نوروز در این زمان برگزار میشوند و آب و هوا در فصل بهار نسبت به تابستان بسیار خنک تر است.

در بعضی از کشتی های کیش  جشن های مختلف برگزار میشود. اگر به کیش سفر میکنید حتما به پارک دلفین ها بروید، این قسمت از سفر شما یکی از جذاب ترین بخش ها میباشد. باغ پرندگان کیش باغی است که دارای 57 گونه از پرندگان زیباست و همچنین دیدن از آکواریوم بزرگی که در آن انواع موجودات دریایی وجود دارند. شما میتوانید از بازی بولینگ در نزدیکی اسکله لذت ببرید و علاوه بر آن از مناظر زیبای ساحلی در شب ، اسکیت سواری و دوچرخه سواری لذت ببرید. یکی از مزایای سفر به کیش در نوروز و تابستان اجرای کنسرت های هیجان انگیز هنرمندان محبوب کشورمان است.

بهتر است تا حدودی هتل های کیش را معرفی کنیم تا بیشتر با آنها آشنا شوید. برای رزرو هتل های کیش و قیمت بلیط هواپیما کیش میتوانید از سایت های معتبر مانند تریپ استفاده کنید.

هتل ترنج کیش: یک هتل فوق العاده استثنایی با طراحی منحصر به فرد برای کسانی که نمیتوانند از تماشای آب های فیروزه ای خلیج فارس دل بکنند.

هتل ترنج به دو قسمت تقسیم میشود. قسمتی که اتاق هایش بر روی آب قرار دارد و قسمتی دیگر که طبقاتی میباشد و در خشکی قرار دارد. اتاق هایی که بر روی آب قرار دارند کف شیشه ای دارند و شما میتوانید آب دریا را در کف شیشه ای تماشا کنید و لذت ببرید.

هتل داریوش کیش: اگر به هتل داریوش کیش نرفتید حتما اسمش را شنیده اید، این هتل از معروف ترین هتل های پنج ستاره کیش میباشد و دارای معماری بسیار زیبا و باستانی است و با معماری زیبا و جذابش خاطره ای خوش برای شما عزیزان به جا میگذارد. هتل داریوش کیش دارای فضاهای گردشگری ، ورزشی و مدرن است. هتل داریوش از هتل هایی است که چشم انداز بسیار زیبایی به آب های فیروزه ای جزیره کیش دارد.

هتل شایان کیش: هتل شایان یک هتل پنج ستاره لوکس جزیره کیش است که دارای 193 اتاق میباشد. این هتل دارای چندین رستوران و سالن شیک میباشد و رستوران فرانسوی ، شمبلیر و باغ بهشت در این هتل قرار دارند و به مراکز تفریحی دیگر هم نزدیک میباشد.

سفر به شهر زیارتی مشهد

همانطور که میدانید مشهد دومین شهر بزرگ ایران است که بسیاری از شیعیان در ایران برای زیارت به این شهر بزرگ سفر میکنند. اولین مکان دیدنی و پر بازدید قطعا حرم امام هشتم علی بن موسی الرضا (ع) میباشد.

حرم امام رضا (ع): حرم امام رضا (ع) با 600000 متر مربع مساحت، عنوان بزرگترین مسجد جهان را به خود اختصاص داده است. گنبد طلایی حرم میتواند با زیبایی بی نظیرش نظر میلیون ها ظائر را به خود جلب کند. نوشته ها و طرح های فیروزه ای در حرم جلوه ی زیبایی را به خود اختصاص داده اند. 

موزه ای در حرم وجود دارد که پس از زیارت میتوانید  از سکه ها، فرش ها و مدال ها و افتخارات قهرمانان کشور عزیزمان دیدن کنید.

پارک کوه سنگی: این پارک بهترین پارک مشهد است، یک فضای مناسب و خاطره انگیز در این شهر بزرگ میباشد. بستنی و سایر خوراکی ها در این پارک قابل دسترس است. این پارک در بالاترین نقطه شهر قرار دارد.

بازار مشهد: همانطور که میدانید مشهد بزرگترین مرکز زعفران در جهان است که با کیفیت ترین زعفران ها را میتوانید در این بازار خریداری کنید. همچنین فرش مشهد هم از بهترین فرش هاست قطعا میتوانید بهترین نوع فرش را در مشهد خریداری کنید.

آرامگاه فردوسی: حدود 40 کیلومتر خارج از شهر مشهد در شهر کوچک توس آرامگاه شاعر بزرگ ایران زمین ابوالقاسم فردوسی قرار دارد که آرامگاه این بزرگوار معماری خاص و بی نظیری را به خود اخصاص داده.

آرامگاه خیام نیشابوری: خیام یکی از بزرگترین شاعران و ریاضی دانان ایران میباشد و رباعیات این بزرگوار در تمامی جهان شناخته شده است. آرامگاه این شاعر بزرگ در استان خراسان رضوی شهر نیشابور میباشد. این آرامگاه نمای بسیار زیبایی دارد و از مکان های توریستی شهر مشهد به شمار میرود. همچنین موزه ای برای خیام ساخته شده که هزینه ی آن هم برای بازدیدکنندگان رایگان است. در اطراف موزه امکانات زیادی مانند رستوران و سفره خانه ها و همچنین بازارچه های سنتی برای بازدیدکنندگان قرار دارد. برای رزرو هتل های مشهد یا خرید بلیط هواپیما مشهد و مشاهده قیمت بلیط هواپیما مشهد میتوانید به سایت هایی مانند تریپ که از معتبرترین سایت ها هستند سر بزنید.

جزیره ای زیبا به نام قشم

 

سالانه مردم زیادی برای تفریح به جزیره کیش میروند اما اکثر آنها تا به حال به جزیره قشم نرفته اند و تنها دلیلش این است که جاذبه های توریستی قشم را به خوبی نمیشناسند. قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس است. یکی از مناظر دیدنی قشم که نباید از دست داد دره ستاره ها میباشد. دره ستاره ها یا همان دره ستارگان که نزدیک روستای برکه خلف است. دره ستاره ها دارای خاک قدمت داری اسیت که زمین شناسان قدمت این خاک را 2 میلیون ساله میدانند. جزایر ناز هم یکی دیگر از مناطق زیبای جزیره قشم میباشد. جزیره ناز و قشم دو جزیره هستند که با بالا رفتن آب از هم جدا میشوند. با توجه به جریان جزر و مد شما تنها در زمانی میتوانید به این جزیره ی زیبا بروید که آب دریا پایین باشد وگرنه اگر آب دریا بالا بیاید فقط از دور میتوانید این جزیره ی زیبا و کوچک را تماشا کنید. اگر قصد دیدن دلفین های دوست داشتنی را دارید حتما به جزیره هنگام خود را برسانید، اگر میخواهید شانس شما برای دیدن دلفین ها بیشتر باشد باید در فصل های خنک سال بروید و صبح زود در اسکله شیب دراز باشد. پیشنهاد میکنم در این سفر از ساحل طلایی یا همان پلاژ سیمین دیدن نمایید. در این مجتمع تفریحی میتوانید علاوه بر تماشای ساحل زیبا و شنی میتوانید از غواصی، جت اسکی، ورزش ها و تفریحات آبی دیگر لذت ببرید. دیدن غار نمکدان یا غار نمکی را که بزرگترین غار نمک جهان است فراموش نکنید. غار نمک به دلیل دور بودن مسیر بازدید زیادی ندارد اما شما سعی بر این داشته باشید که بازدید از این غار زیبا نمکی را از دست ندهید. و در مسیر سری هم به تنگه چاهکوه بزنید یا به جنگل حرا بروید. جنگل حرا یکی از دیدنی ترین مناطق قشم است که واقعا اگر از این جنگل بازدید نکنید یک بخش بی نظیری از سفرتان را از دست داده اید. برای بازدید از جنگل حرا میتوانید به روستاهای محلی از جمله سهیلی یا روستای هفت رنگو بروید. از جاذبه های دیگر قشم میتوان غارهای خربس قشم را نام برد. این غارها مجموعه غار های تو در تو میباشند که بسیار زیبا و دیدنی هستند. پس با این همه جاذبه های توریستی قشم را میتوان یکی از بهترین و ماندگار ترین سفر ها تلقی کرد. برای خرید بلیط هواپیما قشم یا مشاهده قیمت بلیط هواپیما تهران به قشم میتوانید به سایت هایی مانند تریپ که مرجع تخصصی فروش بلیط هواپیما میباشد سر بزنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
trip blogs

با توجه به بالا رفتن قیمت دلار کدام شهرها هنوز برای سفر ارزان هستند ؟

شاید برای شما عجیب به نظر بیاد اما هنوز شهرهایی هستند که برای ما ایرانی ها به عنوان یک سفر خوب و به یاد ماندنی، کم هزینه و معقول باشند ، ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با شهرهای توریستی زیبا و شگفت انگیز آشنا کنیم که شما بتوانید با کم ترین هزینه به آنجا سفر کنید و اصلا نگران تورم و بالا رفتن قیمت دلار نباشید !

باکو، پایتخت آذربایجان (Baku)

باکو

شهر زیبای باکو که در آذربایجان قرار دارد میتواند یکی از سفر های خوب و به یاد ماندنی برای شما عزیزان باشد که هزینه اش نسبت به سایر شهرهای خارجی کمتر و به صرفه تر است. برای مشاهده قیمت بلیط هواپیما باکو شما میتوانید به سایت تریپ مراجعه نمایید.

واحد پول آنها منات است که با نماد AZN نشان داده میشود. هتل ها در باکو قیمت های متفاوت دارند اما اگر برایتان قیمت هتل ها بالاست و توان اقامت در آنجا را ندارید اصلا جای نگرانی نیست بلکه در این شهر میتوانید هاستل و یا مهمان خانه بگیرید. اگر میخواهید با کمترین هزینه رفت و آمد در شهر گشت و گذار کنید من به شما استفاده از مترو و قطار های شهری را پیشنهاد می‌کنم.

تفلیس، پایتخت گرجستان (Tbilisi)

تفلیس

رسیدیم به شهر زیبای تفلیس که در گرجستان قرار دارد ، این شهر بی نظیر بزرگترین شهر و پایتخت کشور گرجستان میباشد. بسیاری از ایرانی ها به خصوص در این سال های اخیر برای اقامت به شهر زیبای تفلیس اقدام کردند اما ما در این مطلب دیدگاهمان نسبت به این شهر زیبا به عنوان یک مسافر است و توضیحات من هم در این خصوص است. واحد پول گرجستان لاری است و با نماد GEL نشانه گذاری شده.مردم این شهر برای صحبت کردن از زبان گرجی استفاده میکنند. غذاهای گرجستان تنوع زیادی دارند و بسیار لذیذ هستند نگران ذائقه هم نباشید قطعا از غذاهای گرجستان لذت میبرید و با مبلغ کم میتوانید در یک رستوران متوسط غذا نوش جان کنید. از مکان های دیدنی تفلیس میتوان به حمام های سولفور این شهر اشاره کرد. قیمت بلیط هواپیما تفلیس یا قیمت انواع بلیط هواپیما شهرهای دیگر را میتوانید در وب سایت های معتبری مانند تریپ مشاهده کنید.

ایروان، پایتخت ارمنستان (Yerevan)

ارمنستان

ایروان شهری بزرگ و پایتخت ارمنستان است. زبان آنها ارمنی میباشد که بسیاری از آنها به زبان های دیگری مانند روسی و یا زبان انگلیسی مسلط هستند و واحد پولشان هم درام میباشد که با نماد AMD نشان میدهند.

ایروان آب و هوای سرد دارد و پیشنهاد من این است که برای سفر به آنجا لباس های گرم با خود ببرید.

ایروان دارای مکان های دیدنی زیادی است که از میان آنها میتوان باغ وحش ایروان، بازار پتاک، موزه تاریخ ارمنستان، پارک عشاق، پارک آبی آکواتک را نام برد. قیمت بلیط هواپیما ایروان  را میتوانید در سایت تریپ جست و جو و مشاهده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
trip blogs

مقایسه روسیه و تایلند به عنوان یک سفر خوب

اگر شما برای یک سفر کاری به روسیه میروید باید توجه داشته باشید که قوانین و مقرراتی در کسب و کار آنها وجود دارد که بسیار مهم است، شما باید حتما در قرار ملاقات کاری لباس شیک بپوشید و آراسته باشید، در کل آنها به ظاهر اهمیت زیادی میدهند به خصوص در شهر مسکو که پوشیدن لباس های تیره در قرار ملاقات الزامیست.

مقایسه روسیه و تایلند به عنوان یک سفر خوب

تایلند، پوکت (phuket)

پوکت جزیره ای بزرگ با ساحلی زیبا، شن های نقره ای رنگ و درختان نخل است. این جزیره بزرگ ترین جزیره کشور تایلند میباشد. اگر به پوکت سفر کنید قطعا خاطره ای بسیار به یاد ماندنی در ذهن شما نقش می آفریند. این جزیره زیبا که به زیبایی یک نقاشی میباشد برای علاقه مندان به شنا و غواصی بسیار مکان مناسبی میباشد. تایلند بهترین سیستم راه راهن را در کشور خود راه اندازی کرده که شما میتوانید به راحتی به نقاط مختلف این کشور سفر کنید. هر ساله جشن های زیادی در پوکت برگزار میشوند که قطعا میتواند از بخش های جذاب این سفر باشد. مکان های دیدنی در این جزیره بزرگ بسیار زیاد است که توریست های زیادی برای دیدن آنها به پوکت میروند تا از آنجا دیدن کنند. برای مشاهده قیمت بلیط هواپیما پوکت و قیمت بلیط هواپیما بانکوک به سایت تخصصی فروش آنلاین بلیط هواپیما تریپ مراجعه نمایید.

مقایسه روسیه و تایلند به عنوان یک سفر خوب

روسیه، مسکو (Moscow)

روسیه تجارت های بزرگی را در دست گرفته اگر شما برای یک سفر کاری به روسیه میروید باید توجه داشته باشید که قوانین و مقرراتی در کسب و کار آنها وجود دارد که بسیار مهم است، شما باید حتما در قرار ملاقات کاری لباس شیک بپوشید و آراسته باشید، در کل آنها به ظاهر اهمیت زیادی میدهند به خصوص در شهر مسکو که پوشیدن لباس های تیره در قرار ملاقات الزامیست. روسیه کشور ثروتمندی است که تجارت های بزرگی که را در دست گرفته. آلمان و چین جزو شرکای قدرتمند این روسیه میباشند. هلند، اوکراین و ایتالیا هم شرکای دیگر روسیه هستند. مسکو مرکز بین المللی کسب و کار روسیه است. در تجارت ایران و روسیه رابطه خوبی با یکدیگر دارند. واحد پول روسیه روبل است ، شهر مسکو یکی از گرانترین شهرهای جهان است که جمعیت زیادی در آن زندگی میکنند. بیشترین شرکای روسیه در مسکو میباشند. این شهر دارای چهار فرودگاه بزرگ بین المللی است. بهتر است بدانید که نرخ بیکاری در مسکو یک درصد است. در حوزه انرژی ساخت نیروگاه، گردشگری و کشتیرانی ایران روسیه همکاری خوبی با یکدیگر دارند. میتوانید در سایت تریپ قیمت بلیط هواپیما مسکو را مشاهده و به صورت آنلاین خرید کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
trip blogs

تجارت در کدام شهرها برای ما سود آور است؟


در این مطلب قرار است شهرهایی را به شما معرفی کنیم تا به عنوان یک تاجر با آنها آشنا شوید و بتوانید روی این شهرها به عنوان یک منبع خوب برای کسب درآمد حساب کنید. بهتر است بدانید که این شهرها با توجه به رتبه بندی و دیدگاهی بیزینسی به عنوان یک شهروند ایرانی دسته بندی شده و به شما میتواند کمک زیادی کند. پس برای دانش و کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

چین، پکن (Beijing)

تجارت در کدام شهرها برای ما سود آور است؟

شاید بارها شنیده اید که چین بزرگترین تجارت دنیا را در دست گرفته است. دو شهر مهم چین با نام های شانگهای و پکن از بزرگترین شهرهای تجاری چین میباشند. بسیاری از اجناسی که در سراسر دنیا وجود دارد در کشور چین تولید میشود، حتی چین توانسته برندهای معتبر را هم زیر سوال ببرد و اجناس آنها را دقیقا با همان شکل و ظاهر تولید کند به طوری که خریدار نتواند اصل بودن آن برند را به درستی تشخیص دهد. پکن که پایتخت کشور چین است یک شهر بزرگ برای تجارت است و همچنین افراد زیادی برای خرید اجناس مورد نیاز به پکن سفر میکنند. جدا از بیزینس شهرهای شانگهای و پکن به شهر توریستی تبدیل شده اند که چینی ها دائما در حال نوسازی این شهرها هستند. بسیاری از افراد که قصد یک سفر کاری به چین را دارند با خانواده به این شهرهای زیبا میروند تا این سفر کاری برایشان سفر تفریحی هم باشد زیرا که شانگهای و پکن روز به روز درحال پیشرفت و ترقی هستند و مردم چین برای زیباسازی شهر خود تلاش میکنند.بهتر است بدانید در قرارهای کاری و بیزینسی باید وقت شناس باشید و سروقت در محل ملاقات حضور پیدا کنید زیرا که برای مردمان کشور چین این موضوع اهمیت زیادی دارد. توجه داشته باشید برای رفتن به چین داشتن ویزا الزامیست اگر میخواهید درمورد ویزا چین و نحوه گرفتن آن اطلاعات بدست آورید یا در مورد قیمت بلیط هواپیما پکن آگاهی بدست آورید میتوانید به معتبرترین سایت فروش اینترنتی بلیط هواپیما (تریپ) مراجعه نمایید.

هند، دهلی نو (New Delhi)

تجارت در کدام شهرها برای ما سود آور است؟
دهلی نو پایتخت کشور هند یکی از شهر های گران و ثروتمند در جهان میباشد. در این مطلب قصد داریم به شما توضیح دهیم که تجارت با هند برای ایرانی ها به چه صورت است. واحد پول هندوستان روپیه است که با نماد INR علامت گذاری میشود. هند یکی از قدرتمندترین کشورهای تجاری بزرگ پس از چین به حساب می آید. هند توانسته در این چند سال اخیر رشد بسیار چشم گیری در تجارت داشته باشد. واردکنندگان بزرگ ایران از هند محصولات کشاورزی زیادی را به کشورمان می آورند. هند یکی از صادرکنندگان بزرگ محصولات کشاورزی است. به این نکته توجه داشته باشید که در شهرهایی مانند دهلی نو افراد بسیار ثروتمندی وجود دارند که محصولات شما را حاضرند بخرند، محصولاتی از جمله جواهرات و کالاهای قیمتی که به کشورشان صادر میشود را خریداری میکنند. محصولات کشاورزی مانند زعفران مشتریان زیادی در هند دارد و آنها یک خریدار خوب برای محصولاتتان میباشند. هند علاقه شدیدی به نفت و گاز ایران دارد و سالانه مبلغ زیادی را بابت خرید آن به ایران میپردازد. مردمانی که در هند زندگی میکنند به دو دسته تقسیم میشوند، یا خیلی افراد ثروتمندی هستند یا خیلی فقیر اما کسانی در دهلی نو پایتخت هند زندگی میکنند افراد بسیار ثروتمندی بوده و قادر به خرید محصولات زیادی از ایران میباشند. آنها بهترین خریدار برای خرماهای ایران هستند. همچنین بابت خرید محصولات پلاستیکی و پارافین هزینه زیادی را پرداخت میکنند. سالانه روابط ایران با کشور هند به شدت رو به افزایش است و هند با سرعت بالایی در تجارت رو به رشد است. همچنین ایرانی ها از هند کالاهایی مانند برنج، چای، کاغذ، اکسید آلومینیوم و کنجد به کشور وارد میکنند. سفر به هند جدا از کار و بیزینس میتواند یک جای خاص و متفاوت به عنوان یک توریست برای شما باشد. برای سفر به هند میتوانید از وب سایت تریپ قیمت بلیط هواپیما تهران به دهلی نو را به صورت لحظه ای مشاهده کنید و خرید آنلاین بلیط هواپیما هند را به صورت اینترنتی از این سایت معتبر انجام دهید.

امارات متحده عربی، دبی (Dubai)

تجارت در کدام شهرها برای ما سود آور است؟

دبی با لقب شهر فرصت های جهانی توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. دبی اکنون یک فرصت مناسب برای سازندگان غربی به حساب می آید و امروزه امارات توانسته با ساخت هتل ها و گسترش ملک این شهر را بسیار رونق دهد.دبی یک شهر بسیار مدرن و پیشرفته است. دبی یک بازار قوی برای کسانی است که در زمینه تبلیغات فعالیت میکنند. همچنین یک فرصت مناسب برای کرآفرینان تولید خودرو میباشد. ایران هر ساله میلیاردها دلار کالا از دبی وارد میکند. بهتر است بدانید که قرارهای مهم تجاری در دبی دیروقت برگزار میشود، آنها جلسات مهم را در کافی شاپ ها و یا رستوران های بسیار لوکس مدرن برگزار میکنند. میتوانید به عنوان یک تاجر یا مسافر برای سفر به این شهر تجاری بزرگ در سایت تریپ از آخرین قیمت بلیط هواپیما دبی با خبرباشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
trip blogs

معرفی سه شهر زیبای ترکیه با بلیط هواپیما ارزان !

عده زیادی از مردم ایران به دلیل وضعیت ناامید کننده ارز دیگر نمیتوانند به خارج از کشور سفر کنند. اما این سه مکان که ما به شما معرفی میکنیم میتوانند به شما کمک کنند تا با هزینه کمتری بتوانید شما هم به خارج از کشور سفر کنید و از شهرهای زیبا دیدن کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

استانبول، زیباترین شهر ترکیه (Istanbul)

معرفی سه شهر زیبای ترکیه با بلیط هواپیما ارزان !

هنوز که هنوزه شهر استانبول واقع در ترکیه یکی از شهرهای پربازدید توریستی است که بسیاری از ایرانی ها در این شهر زیبا به عنوان توریست رفت و آمد میکنند، استانبول بزرگ ترین شهر کشور ترکیه، مکانی بسیار زیبا برای توریست هایی میباشد که با کمترین هزینه میخواهند خاطره ای خوش برای خود فراهم کنند.

با توجه به وضعیت کنونی نرخ دلار یکی از بهترین گزینه ها برای سفر با هزینه ای نسبتا کم، شهر زیبای استانبول میباشد.

از مزایای این شهر بزرگ میتوان به غذاهای آن اشاره نمود، خوشبختانه غذاهای شهر استانبول با ذائقه مردم ایران سازگار است و از بابت غذا اصلا نگران نباشید حتی رستوران های ایرانی هم در استانبول بسیار است. از رستوران های کوچک گرفته تا رستوران های لوکس. جدا از این موضوع غذاهای ترکیه ای هم بسیار لذیذ میباشند بد نیست آنها را هم امتحان کنید. تنها نکته ای که باید به آن اشاره کنم بحث آب آشامیدنی است. آبی که در شبکه استانبول وجود دارد مناسب آشامیدن نیست و توصیه میکنم برای آشامیدن آب از بطری های آب معدنی استفاده کنید که قیمت آن به پول ما ارزان است و از نظر مالی دچار مشکل نمیشوید.

قیمت بلیط هواپیما استانبول و یا قیمت تور استانبول را میتوانید از سایت های مختلف ببینید و به صورت اینترنتی خریداری کنید.


آنکارا ، پایتخت ترکیه (Ankara)

معرفی سه شهر زیبای ترکیه با بلیط هواپیما ارزان !

آنکارا یکی از شهرهای بزرگ ترکیه است که دارای جمعیت زیادی میباشد اما این جمعیت زیاد را بسیاری از مسافران، دانشجویان و کسانی که برای کار به این شهر آمده اند تشکیل داده است. به همین دلیل سرویس دهی در این شهر از شهرهای دیگر ترکیه کمی بهتر است. سفر به آنکارا هزینه ی زیادی را شامل نمیشود به همین دلیل سالانه ایرانی های زیادی برای سفر به آنکارا اقدام میکنند. آنکارا قدیمی ترین شهر ترکیه میباشد شهری تاریخی با جمعیت زیاد اما با این حال مردم این شهر توانسته اند شهر خود را به یک پایتخت مدرن تبدیل کنند. آنکارا دومین شهر بزرگ ترکیه است. اگر میخواهید از شهر زیبای آنکارا دیدن کنید میتوانید قیمت بلیط هواپیما آنکارا را از سایت تریپ که مرجع تخصصی فروش اینترنتی بلیط هواپیما چارتر و سیستمی میباشد مشاهده و خریداری نمایید.

 


آنتالیا، شهری تفریحی در ترکیه (Antalya)

معرفی سه شهر زیبای ترکیه با بلیط هواپیما ارزان !

ترجیح دادیم به عنوان سومین شهر ارزان و به صرفه برای هم وطنان عزیزمان آنتالیا را تا معرفی کنیم، آنتالیا در فصل تابستان بسیار گرم و سوزناک است و پیشنهاد ما برای کسانی که در این فصل میخواهند به آنتالیا سفر کنند بردن لباس های خنک و لوازم تابستانی مانند کرم ضد آفتاب و ... است.

در مورد مسئله آب آشامیدنی به همان طریق است که در قسمت بالا برای استانبول به شما عزیزان توضیح دادیم. رستوران ها هم مانند استانبول به ذائقه ایرانی ها نزدیک است فقط توجه داشته باشید که انعام به کارکنان رستوران واجب است و نباید فراموش شود فرهنگ مردم این کشور به گونه ای میباشد که باید در رستوران ها انعام پرداخت کنید. برای خرید آنلاین بلیط آنتالیا و اطلاع از قیمت بلیط هواپیما آنتالیا هم میتوانید به سایت تریپ مرجع تخصصی فروش اینترنتی بلیط هواپیما مراجعه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
trip blogs