تریپ

بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی، رزرو اینترنتی و خرید ارزان بلیط هواپیما چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ سریع و آسان تجربه کنید.

۲۱ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

علت علاقه ایرانیان برای اقامت در گرجستان چیست


چرا ایرانی ها برای اقامت به گرجستان تلاش میکنند ؟ علت علاقه مردم ایران به گرجستان چیست ؟ در این مطلب میتوانید با جزئیات اقامت به دو شهر مهم گرجستان آشنا شوید و پس از تحقیق و درصورت داشتن شرایط به یکی از این دوشهر مهم گرجستان اقامت کنید.

اقامت به گرجستان

چرا ایرانی ها برای اقامت به گرجستان تلاش میکنند ؟ علت علاقه مردم ایران به گرجستان چیست ؟ در این مطلب میتوانید با جزئیات اقامت به دو شهر مهم گرجستان آشنا شوید و پس از تحقیق و درصورت داشتن شرایط به یکی از این دوشهر مهم گرجستان اقامت کنید. شاید بهتر باشد قبل از اقامت مدتی به این شهر ها سفر کنید و با فضای آن ها آشنا شوید.

تفلیس پایتخت گرجستان

تفلیس پایتخت کشور گرجستان است و کوه های بلندی در اطراف خودش دارد. این شهر آب و هوای مرطوبی در تابستان دارد و در زمستان سرد است. هتل های لوکس با قیمت ارزان موجب افزایش رزرو هتل و جذب گردشگران به این شهر شده است. تفلیس به دلیل تاریخی بودنش شهر مهمی است و این شهر از نظر اقتصاد بسیار پشرفته تر نسبت به سایر شهرهای گرجستان میباشد. ایرانی های بسیاری به این شهر برای اقامت و همچنین برای گردشگری می آیند. منبع درآمد در تفلیس صنعت، کشاورزی و گردشگری است. در تفلیس حدودا 40 درصد ایرانی زندگی میکنند و به آنجا اقامت کرده اند. با خرید ملک در گرجستان مردم میتوانند اقامت بگیرند. بسیاری از کسانی که در ایران بلیط هواپیما تفلیس را تهیه میکنند هدف آنها خرید ملک برای اقامت است. یکی از نکات جالب و کاربردی برای ایرانیان وجود تابلوهایی با زبان فارسی در تفلیس میباشد. شهر تفلیس دیدنی ترین شهر گرجستان است و زندگی ایرانیان در این شهر بسیار راحت و کم هزینه است.

تبلیغ\


اتومی بهشت گرجستان

باتومی یک شهر ساحلی است که در گرجستان قرار دارد. پس از تفلیس که پایتخت گرجستان میباشد شهر ساحلی باتومی دومین شهر بزرگ گرجستان محسوب میشود. به دلیل ساحلی بودن این شهر زندگی در کنار ساحل دریای سیاه بسیار لذت بخش میباشد. شهر باتومی نسبت به شهر تفلیس مدرن تر است به همین دلیل ایرانیان زیادی سالانه برای خرید بلیط هواپیما باتومی اقدام میکنند تا از این شهر زیبا دیدن کنند. تفریحات باتومی جذابیت بیشتری برای ایرانی ها دارد. معماری این شهر مدرن و جذاب است . شهر باتومی از شهر تفلیس گران تر است زیرا امکانات پیشرفته تری دارد همچنین امنیت شهر باتومی بیشتر است. مردم گرجستان انسان های مهمان دوستی هستند و ایرانی ها با زندگی در گرجستان اصلا احساس غریبی نمیکنند. در شهر زیبای باتومی جوانان زیادی هستند که میتوانند انگلیسی صحبت کنند. باتومی شهر مدرن گرجستان دارای اینترنت بی سیم رایگان و پرسرعت در همه نقاط شهر میباشد که یکی از نکات مهم برای جوانان امروزی است که به آن توجه زیادی میکنند. اقامت و زندگی در شهر باتومی نسبت به تفلیس راحت تر است اما به دلیل پایتخت بودن و همچنین صنعتی بودن شهر تفلیس ایرانی های مقیم در تفلیس بیشتر از باتومی است. و اکثر ایرانی ها باتومی را یک شهر تفریحی و مناسب برای سفر میدانند. اما با این حال این دو شهر یکی از پرطرفدار ترین شهر های برای اقامت ایرانیان است.

 

3

 

شاید یکی از دلایل ایرانی ها برای اقامت به گرجستان پایین بودن خرج و مخارج آنها در زندگی روزمره باشد. در گرجستان کار بسیار زیاد است و خرج و مخارج پایین ، اما بهتر است برای مدتی با تهیه بلیط ارزان هواپیما به این کشور سفر کنید و از شهرهای مهم آن دیدن کنید و از همه مهم تر ، با توجه به تخصص و استعدادتان درمورد شغل مورد نظر خود بررسی و تحقیق کنید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
trip blogs

بهترین زمان برای خرید در جزیره‌های آزاد ایران

معمولا بخشی از سفر به جزایر خلیج فارس مربوط به خرید آن است و بیشتر افرادی که به کیش و قشم سفر می‌کنند بخشی از وقت خود را صرف خرید در آنجا می‌کنند. اما بهتر است بدانیم چه موقع بهترین زمان برای خرید در این دو جزیره است و اجناس در چه زمانی گران‌تر فروخته می‌شوند.

بهترین زمان برای خرید در جزیره‌های آزاد ایران

بهترین زمان خرید در جزیره کیش

کیش دارای مراکز خرید بسیار زیادی است که هرکدام از آنها با کالاهای مختلف و شکیل ‌میتواند مسافران را به خرید اجناس جذب کند.

شاید بهتر باشد قبل از سفر به کیش به قیمت‌ها هم توجه کرد و بهتر است دانست چه زمانی برای خرید در کیش مناسب است.

بسیاری از مسافرین کیش کنجکاوند بدانند بهترین زمان برای خرید در کدام فصل است. فصل حراج کیش چه موقع آغاز می‌شود و تا چه زمان ادامه خواهد داشت و تا آن زمان اقدام به رزرو بلیط کیش کرد.

معمولا در تعطیلات نوروز برای جذب مشتری اکثر فروشگاه‌ها درصدهایی را پشت شیشه مغازه می‌چسبانند و این کار معمولا برای جذب مسافران به داخل فروشگاه است. در جزیره کیش فصل واقعی حراج از اوایل اریبهشت ماه آغاز شده و اواخر خرداد ماه پایان می‌یابد و دومین حراج ها در نیمه دوم سال است.

حراج‌های نیمه دوم سال از اوایل فصل مهر ماه با شروع مدارس آغاز می‌شود و تا اواسط آذر ماه ادامه خواهد داشت. این زمان حراج به دلیل آغاز مدارس و کم بودن مسافر است. در این فصل کالاها زیر قیمت به فروش می‌رسند.

بهترین زمان خرید در جزیره قشم

قشم یکی از پربازدیدترین و پر جاذبه‌ترین مکان‌ها برای گردشگران است که از نقاط مختلف دنیا به این جزیره سفر می‌کنند و طی سال‌های اخیر رزرو هتل در این جزیره افزایش یافته است.

افرادی که اهل خرید هستند و می‌خواهند به جزیره زیبای قشم سفر کنند، شاید برای آنها هم این سوال پیش آمده باشد که چه زمانی بهترین زمان خرید در جزیره قشم است.

بهترین زمان برای خرید در جزیره قشم فصل تابستان است. در فصل تابستان اکثر فروشگاه‌ها محصولات خود را تا 40درصد به حراج می‌گذارند. زیرا در این فصل تعداد مسافران بسیار کم است.

بسیاری از مسافران در این باورند که جزیره قشم در فصل تابستان به دلیل گرمای هوا بسیار طاقت فرساست. اما بهترین زمان خرید در قشم همین فصل است. گرما در قشم به خصوص در فصل تابستان طبیعی است اما بهتر است مسافران به این موضوع فکر نکنند زیرا آنها اگر در فصل تابستان به این جزیره سفر کنند می‌توانند شاهد وزش بادهای خنک ساحلی باشند. همچنین تابستان بهترین فصل برای آب‌تنی است و از طرفی دیگر فصل تابستان با وجود حراج‌های مناسب اجناس می‌تواند هزینه را بسیار کاهش دهد.

همچنین قیمت بلیط هواپیما قشم در فصل تابستان بسیار ارزان‌تر از سایر فصل‌ها است. یکی دیگر از زمان‌های حراج مناسب در قشم، ماه مبارک رمضان است که در اکثر فروشگاه‌ها می‌توان شاهد تخفیف‌های چشم‌گیری بوده و به راحتی برای خود و اقوام خرید کرد.

بسیاری از مردم در این فصل به قشم در مدتی کوتاه سفر کرده و خرید می‌کنند. شاید واقعا خرید در فصل حراج قشم به این گرما و مسافت طولانی بیارزد.

با توجه به گرم بودن فصل‌های حراج در کیش و قشم می‌توان ساعات اوج گرما در این دو جزیره را پیدا کرده و زمان اوج گرما را در هتل گذراند و خرید خود را در شب و ساعات خنک‌تر انجام داد.

باید توجه داشت جزیره کیش و قشم در فصل‌های گرم پایین‌ترین قیمت بلیط هواپیما را دارد و مسافران می‌توانند به راحتی در وب سایت‌های اینترنتی معتبر مانند وب‌سایت تریپ، اقدام به خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین با کمترین زمان کنند. خرید در حراجی‌ها هم می‌تواند بخشی از جاذبه‌های یک سفر باشد و خاطره خوبی برای کسانی که اهل خرید هستند پدید آورد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
trip blogs

معرفی شهرهای فرهنگی ترکیه



استانبول,مکان های تفریحی استانبول,تور استانبول

مکان های دیدنی استانبول


شهر فرهنگی استانبول
استانبول مکانی باور نکردنی است. خانه هایی دارد با معماری زیبا و حیرت انگیز. استانبول مرکز اقتصادی، مالی و فرهنگی ترکیه است و مکان های فرهنگی بسیار زیادی دارد و به این دلیل است که ما دوست داریم بارها و بارها به این شهر فرهنگی سفر کنیم.

 
مسجد صوفیه نماد فرهنگی شهر استانبول
مسجد ایاصوفیه یکی از شاهکارهای معماری و تاریخی در استانبول است که میتوان آن را یک جاذبه فرهنگی موثر دانست. مسجد صوفیه استانبول زمانی کلیسای جامع ارتدوکس بوده است مسجدی که تحسین هر بیننده و گردشگری را برمی‌انگیزد و همیشه یکی از نمادهای شهر استانبول بوده که در خط افق این شهر مانند یک تابلوی زیبا نمایان شده است.

 

استانبول,مسجد ایاصوفیه,تور استانبول

مسجد ایاصوفیه استانبول


کاخ توپکاپی کاخی منحصر به فرد در استانبول
کاخ توپکاپی یکی از جاذبه های مهم فرهنگی شهر استانبول نیز میباشد. این کاخ در مکانی منحصر به فرد قرار گرفته شده است. هزار سال پیش نیز امپراطوران بیزانسی این زمین را برای قصرهای خود انتخاب کرده بودند. این کاخ یکی از مهم ترین جاذبه های توریستی استانبول است که مردم زیادی برای دیدن آن اقدام به تهیه رزرو بلیط استانبول میکنند. این کاخ در یک شبه جزیره تاریخی قرار دارد و از یک چشم‌انداز فوق‌العاده برخوردار است.
 

استانبول,کاخ توپکاپی,تور استانبول

کاخ توپکاپی از مهم ترین جاذبه های توریستی استانبول

 
مسجد سلطان احمد استانبول شاهکار معماری اسلامی
مسجد سلطان احمد یکی از پربازدیدترین مکان های استانبول با معماری زیبا و شش مناره‌ی آبی رنگش به مسجد آبی معروف شده است و یکی از زیباترین شاهکارهای معماری اسلامی است. سلطان احمد همیشه می‌خواست مسجدی بسازد که با مسجد ایاصوفیه برابری کند و در این راه هم موفق شد و مردم زیادی برای دیدن این مسجد اقدام به رزرو هتل و سفر به استانبول میکنند.

 

استانبول,مسجد سلطان احمد,تور استانبول

مسجد سلطان احمد از مکان های دیدنی استانبول


کاخ دولما باغچه استانبول با معماری فرانسوی و ایتالیایی
کاخ دولما باغچه، کاخی بزرگ با سبک معماری ایتالیایی و فرانسوی که تا سال 1918 محل استقرار سلاطین از جمله آتاتورک بوده است، این کاخ زیبا در کناره ساحلی بسفور واقع شده است.

 

استانبول,کاخ دولما,تور استانبول

کاخ دولما باغچه

 
برج میدن یا قلعه دختر استانبول
برج میدن استانبول، از دوره بیزانسی قرون وسطی، یک برج شناخته شده در وسط تنگه بسفر واقع شده که هم برج فانوس دریایی، برج ساعت و هم محل قرنطینه بود. بنابر افسانه ها، توسط پدری ساخته شد که پیشگویی به او گفته بود دخترش در اثر نیش مار می‌میرد و مرد برای محافظت از دخترش، او را به بالای برج می‌آورد، اما ماری که در سبد میوه پنهان شده بود به دختر نیش می‌زند و پیش‌بینی پیشگو به حقیقت تبدیل می‌شود.

 

استانبول,برج میدن استانبول,تور استانبول

برج میدن استانبول یا قلعه دختر استانبول

 
شهر سیاسی فرهنگی آنکارا
آنکارا پایتخت اصلی استانبول است و میتوان آن را مرکز سیاسی کشور ترکیه نام گذاری کرد. اما بهتر است بدانید این مرکز سیاسی دارای مکان های فرهنگی زیادی است و پس از استانبول بزرگترین شهر ترکیه میباشد. آنکارا جاذبه های دیدنی زیادی برای گردشگران دارد و فرهنگشان تقریبا شبیه ایرانی ها است و اکثر مردم ایران با رزرو بلیط آنکارا به این شهر زیبا سفر میکنند. زبان مردم این شهر ترکی استانبولی است . ساختمان‌های سنگی، قلعه‌ها و سفره‌های باستان‌شناسی‌ توانسته اند به فرهنگی بودن این شهر کمک بسیار زیادی کنند.
 

استانبول,آنکارا,تور استانبول

آنکارا پایتخت ترکیه

 
قلعه آنکارا
قلعه آنکارا را میتوان یکی دیگر از آثار فرهنگی پایتخت ترکیه به شمار آورد. قدمت قلعه آنکارا به دوران امپراتوری روم ، عثمانی و همچنین سلجوقی برمی گردد و با فرهنگی بودنش جزو بهترین آثار تاریخی ترکیه به شمار میرود. قلعه آنکارا یکی از نمادهای مهم فرهنگی ترکیه میباشد. این قلعه با پایتخت ترکیه کمی فاصله دارد اما جزو پربازدید ترین مکان های گردشگری به شمار میرود.

استانبول,تور استانبول,قلعه آنکارا

قلعه آنکارا از آثار فرهنگی آنکارا


معبد آگوستوس
معبد آگوستوس در پایتخت ترکیه شهر آنکارا و در بخش اوموس قرار گرفته شده است. این معبد یکی از مهم ترین آثار فرهنگی آنکارا میباشد. دلیل اهمیت این آثار باستانی را میتوان وجود مقبره انکیرانوم دانست. این معبد در قرن پنجم توسط رومی های شرقی به کلیسا تبدیل شد. اگر علاقه به مکان های فرهنگی دارید ، برای دیدن این معبد با مشاهده بلیط هواپیما ارزان در سایت های معتبری مانند تریپ میتوانید اقدام به خرید آن کنید .

استانبول,معبد آگوستوس,تور استانبول

معبد آگوستوس در پایتخت ترکیه


موزه تمدن آناتولی
این موزه در محله آناتولی شهر آنکارا قرار گرفته است. این موزه آثار فرهنگی بسیار زیادی را در خود قرار داده است و تمامی آثار این موزه متعلق به آنکارا میباشد. موزه تمدن آناتولی در یک بازار سرپوشیده قرار گرفته که به شش قرن پیش تعلق دارد. موزه آناتولی دارای دو طبقه است و جالب است بدانید در طبقه اول آثار امپراطوری روم و یونان قرار گرفته است که برای علاقمندان به تاریخ بسیار جذاب و دیدنی است.

 

استانبول,موزه تمدن آناتولی,تور استانبول

موزه تمدن آناتولی در شهر آنکارا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
trip blogs

گران‌ترین مواد غذایی در جهان



 به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، در این مطلب میخواهیم شما را با گران ترین مواد خوراکی در جهان آشنا کنیم. معمولا مواد غذایی گران قیمت کم یاب میباشند و یکی از دلایل با بودن قیمت آنها تولید سخت و یا کم یاب بودن آن میباشد. جالب است بدانید کشور ایران هم جزو دسته کشورهایی است که مواد خوراکی گران قیمت زیاد تولید میکند و به سراسر دنیا صادر میکند.

گران‌ترین مواد غذایی در جهان

زعفران

جالب است بدانید مرغوب ترین و درجه یک ترین نوع زعفران در ایران تولید میشود و ایران رتبه اول تولید زعفران در جهان را دارد. همانطور که میدانید استان خراسان با کیفیت ترین نوع زعفران را در سراسر دنیا کشت و عرضه میکند. بسیاری از کسانی که برای زیارت بلیط مشهد را تهیه میکنند. بخشی از هدف آنها برای این سفر خرید زعفران میباشد. زعفران از گران ترین مواد غذایی در جهان میباشد که به کشورهای دیگر هم صادر میشود. این ماده خوراکی به قدری گران قیمت است که خرید آن برای خود مردم ایران هم کمی گران قیمت و پرهزینه میباشد.

گران‌ترین مواد غذایی در جهان

خاویار

خاویار از دیگر ماده های غذایی گران قیمت است که در ایران تولید میشود. خاویار بلوگا از گران ترین نوع خاویار است که در دریای خزر یافت میشود. خاویار بلوگا از فیل ماهی بدست می آید و ایران این خاویار گران قیمت را به تمام دنیا صادر میکند. البته باید در نظر داشته باشیم چین هم در طی سال های اخیر تعداد بسیار زیادی فیل ماهی پرورش داده است و خاویار آن را به کشور های مختلف صادر میکند. یک فیل ماهی برای تولید خاویار بلوگا حدود 12 الی 16 سال زمان احتیاج دارد و به همین دلیل خاویار یکی از گران ترین غذاهای دنیا به شمار میرود که خواص بسیار زیادی دارد. خاویار در غذاهای بسیار لوکس قرار دارد که در هتل های گران قیمت دبی زیاد میتوانید شاهد سرو آن باشید بسیاری از افراد ثروتمند برای خوردن این غذاها اقدام به خرید بلیط دبی میکنند. خاویار انواع مختلفی دارد که محبوب ترین و گران قیمت ترین آن خاویار بلوگا میباشد.

گران‌ترین مواد غذایی در جهان

قارچ دنبلان (Truffle)

قارچ دنبلان از کمیاب ترین ماده غذایی در جهان میباشد که در عمق 30 سانتی متری خاک بوجود می آید. این نوع قارچ پروتئین بسیار زیادی دارد و بسیار طعم لطیفی دارد. برای پیدا کردن قارچ دنبلان از سگ ها استفاده میکنند. گونه ای کم یاب از این نوع قارچ ها در استان زنجان یافت میشوند. این نوع قارچ های بیش از 15 نوع پروتئین را دارا میباشند. در هتل های گران قیمت این قارچ ها مورد استفاده غذاهای لوکس قرار میگیرند و با قیمت های بسیار نجومی سرو میشوند.

گران‌ترین مواد غذایی در جهان

گوشت گاو واگیو

گوشت واگیو از گونه ای خاص از گاوهای ژاپنی به دست می آید. این نوع گاوها از نژاد چهار نوع گاو میباشند که گوشت آن بسیار لذیذ میباشد. گوشت واگیو بسیار گران قیمت بوده و در هتل های بسیار لوکس عرضه میشود. این نوع گوشت محصول کشور ژاپن است و هر یک کیلو گرم آن بین 200 تا 500 یورو میباشد که کباب آن گران ترین و لذیذ ترین کباب دنیا است. جالب است بدانید این نوع گوشت در بازارهای تهران هم یافت میشود اما بسیار کم یاب است. این نوع گوشت در سراسر جهان طرفداران زیادی را ازآن خود کرده است و مردم زیادی برای مصرف آن هزینه های بسیار بالا پرداخت میکنند.

گران‌ترین مواد غذایی در جهان

قهوه بلک ایوری

قهوه بلک ایوری گران ترین قهوه در جهان میباشد و قطعا طرفداران قهوه حاضر به خرید و نوشیدن گران ترین قهوه دنیا میباشند و دوست دارند برای یک بار هم شده این قهوه گران قیمت را امتحان کنند. اما بسیاری از آنها درمورد روند تهیه آن چیزی نمیدانند. قهوه بلک ایوری در شمال تایلند تهیه شده و کیفیت بسیار بالایی دارد. آنها دانه های این قهوه را به همراه برنج و سبزیجات به فیل ها میدهند و پس از 15 الی 30 ساعت از مدفوع فیل بازیابی کرده و سپس وارد بازار میکنند. این قهوه از لوکس ترین قهوه ها در جهان میباشد. بلک ایوری در هتل های لوکس نیز سرو میشود و به نقاط مختلف جهان به خصوص هتل های گران قیمت صادر میشود. این قهوه به دلیل ترشح اسید خاص معده فیل ها طعمی بسیار لطیف دارد و فاقد تلخی زیاد میباشد.

گران‌ترین مواد غذایی در جهان

برخی از مواد غذایی گران قیمت وسوسه برانگیز میباشند حتی ممکن است شما حاضر باشید تمام پول خود را خرج کنید تا یک بار آنرا امتحان کنید و بالعکس مواد خوراکی را میتوانید در این مطلب ببینید که اگر رایگان هم جلوی شما بگذارند حاضر به امتحان کردن آن نباشید. مواد خوراکی گران قیمت در نقاط مختلف جهان به سختی تهیه میشوند و معمولا کم یاب اند. اما بسیاری از افراد ثروتمند بدون توجه به بالا بودن قیمت بلیط هواپیما برای خوردن آنها حاضر به رزرو بلیط میباشند و مسافت زیادی را برای خرید یا خوردن آن طی میکنند. برای آشنایی با این مواد غذایی کم یاب و گران قیمت با ما همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
trip blogs

بلیط سوتو چیست و چگونه تهیه می‌شود


امروزه اشخاص زیادی برای مسافرت خود ترجیح می‌دهند از هواپیما استفاده کنند، زیرا مسافرت هوایی سختی‌هایی همچون صرف زمان طولانی و خستگی‌های راه را تا حد زیادی کاهش می‌دهد که این امر برای اشخاصی که بیشتر عمر خود را در سفرهای کاری به سر می‌برند بسیار خوشایند می‌باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تریپ، بدون تردید می‌توان گفت طی چندین سال گذشته موفق‌ترین شیوه مسافرت، مسافرت با هواپیما بوده که همین امر خود تأثیر به سزایی نیز روی ارتقای کیفیت ارائه خدمات هواپیماها و همچنین روی ساخت هواپیماهای جدید و مقاوم‌تر با پذیرش مسافرین بیشتر داشته است. بلیط‌ها با انواع مختلفی ارائه می‌شوند آژانس‌های هواپیمایی طی چندین دهه اخیر میزان تنوع ارائه و نوع بلیط‌ها را به منظور راحتی مسافرین تا حد بسیار زیادی افزایش داده‌اند.

معرفی انواع بلیط‌های هواپیمایی

- بلیط‌های سوتو

بلیط سوتو بلیطی می‌باشد که مبدا آن کشوری غیر از کشور خودمان می‌باشد. همچنین می‌توان گفت که بلیط سوتو بلیطی می‌باشد که اشخاص تمایل دارند آن را برای سفر دوستان و یا اقوام خود رزرو کنند. به این صورت که اشخاصی که بلیط‌هایی را در خارج از کشور خریداری می‌کنند به مقصد ایران و یا کشور دیگری برای مثلاً می‌توان به بلیط فرانسه به مقصد ایران یا کانادا به امریکا و… سفر کنند. برای مثال یکی از دوستان شما در ایروان زندگی می‌کند و شما می‌خواهید آن را با هزینه خودتان به ایران دعوت کنید و مهمان خود کنید. برای این کار شما می‌توانید اقدام به بلیط هواپیما ایروان به‌صورت سوتو کنید. ممکن است بلیط هواپیما ایروان به‌صورت عادی ارزان‌تر باشد اما سوتو هم راه خوبی برای دعوت و غافلگیری میهمانان خارجه به ایران است.

- بلیط‌های چارتر

این نوع بلیط‌ها به بلیط هواپیما لحظه آخری نیز معروف می‌باشند. قیمت بلیط هواپیما چارتر دارای نرخ‌های متغیری است که برخلاف بلیط سیستمی دارای تخفیفات و نوسانات زیادی می‌باشند. چارتر را در آخرین لحظه برای اشخاصی که به دلایل مختلفی امکان تهیه بلیط را نداشته‌اند و همچنین برای هواپیماهایی که هنوز مسافرین خود را تکمیل نکرده‌اند بیشترین کاربرد را دارا می‌باشد این نوع بلیط توسط چارترکننده‌ها به‌صورت دربست و در تعداد بسیار بالا خریداری می‌کنند.

- بلیط‌های سیستمی

این نوع بلیط دارای نرخی ثابت و قانونی بوده که هیچ‌گونه تخفیف و تعرفه‌ای شامل آن نمی‌شود. این نوع بلیط را می‌توان از طریق اینترنت و یا مراکز مربوطه تهیه و خریداری کرد. از انواع دیگر بلیط‌ها می‌توان به بلیط‌های یکطرفه، بلیط‌های دو طرفه اشاره کرد که هر کدام از این بلیط‌ها نیز از تعرفه‌های خاصی برخوردار می‌باشند. معمولاً افرادی که برای کار و به‌صورت مداوم سفر می‌کنند بهتر است از بلیط‌های چارتری و لحظه آخری استفاده کنند. برای مثال قیمت بلیط هواپیما اهواز تهران به‌صورت چارتری ارزان‌تر از سیستمی می‌باشد. معمولاً این بلیط‌ها را به‌صورت اینترنتی از وب‌سایت‌های معتبر مانند تریپ خریداری می‌کنند که این امر خرید بلیط سوتو را برای افرادی که خواهان تهیه این نوع از بلیط‌ها هستند در هر نقطه از جهان میسر می‌سازد. همچنین افراد جهت اطلاع از هزینه آن‌ها و دریافت اطلاعات بیشتر در همین رابطه می‌توانند با سایت‌های معتبر و کارشناسان مربوطه در وب‌سایت تریپ تماس بگیرند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
trip blogs

بهترین سواحل برای بازی های آبی


بازی های آبی با پیشرفت شهر های ساحلی امروزه قابل توجه بسیاری از توریست ها و مردم جهان است . بازی های آبی برای همه سنین وجود دارد. از بازی های ساحلی میتوان به شنا ، موج سواری ، موج سواری بادی ، جت اسکی ، اسکی روی آب ، ویک بوردینگ ، اسکیم بوردینگ ، ماهی گیری ، کشتی رانی ، قایق رانی و خیلی از بازی های آبی که ورزش مورد نظر بسیاری از مردم جهان است.


کوالالامپور

کوالالامپور پایتخت کشور مالزی است. شهر بزرگ و ساحلی کوالالامپور دارای مناطق دیدنی بسیار میباشد. کوالالامپور دارای آب و هوای استوایی است، هوایی گرم و آفتابی. همچنین باران های فراوان به این شهر میبارد و وجود سیل در آن طبیعی است زیرا باران های شدیدی میبارد اما با وجود این باران ها شهر کوالالامپور به دلیل صنعتی بودن این شهر آلودگی فراوان دارد. سواحل مالزی به شهر کوالالامپور نزدیک است و به دلیل بزرگ بودن این شهر راه ها نسبتا طولانی است. ساحل های غربی مالزی که نزدیک به شهر کوالالامپور است عبارتند از بندر دیسکون ، سپانگ ، ساحل باتو فرینگی در پنانگ ، جزیره ی لنکاوی که با غروب های زیبا و با امکانات رفاهی قابل از توریست ها در این مکان ها پذیرایی میشود. جالب است بدانید بازی های ساحلی در این سواحل بسیار رواج دارد. بازی های پارک آبی کوالالامپور شامل سرسره خشم جنگل ، استخر موج  ، سرسره باستانی است. قطعا کوالالامپور یک سفر هیجان انگیز با بازی های آبی رویایی برایتان خواهد بود . با خرید بلیط ارزان هواپیما کوالالامپور میتوانید در پاییز و زمستان به این شهر سفر کنید و از آب و هوای استوایی این شهر لذت ببرید.

u2

بانکوک

بانکوک پایتخت کشور تایلند است که از زیباترین و پربازدید ترین شهر های تایلند میباشد.بسیاری از مردم از سراسر جهان با  رزرو بلیط هواپیما بانکوک از این شهر و زیبایی های این شهر دیدن میکنند. در آب و هوای سرد پاییز و زمستان میتوانید به این شهر گرم و مرطوب سفر کنید و از زیبایی های تاریخی و ساحلی این شهر لذت ببرید. ساحل های بنگ سائن ، کوه لان بانکوک ، هواهین ، چااّم ، پران پرَنبوری "بوری" در بانکوک دارای بازی های هیجان انگیزی هستند و همچنین یک مرکز خرید روی آب دارد برای کسایی که از مناطق ساحلی لذت میبرند. در تایلند برگذاری مراسم المپیک برای ورزش های ساحلی وجود دارد و سالانه مهمان های زیادی برای تماشای این مسابقه ها حاضر میشوند. موج سواری ، غواصی ، کایاک سواری و بسیاری از بازی های آبی دیگر در ساحل های پر رونق شهر بانکوک وجود دارد. سالانه افزار زیادی برای سفر به بانکوک اقدام به رزرو هتل میکنند.

u3


همیشه مسابقه های مختلف و هیجان انگیز در کشور های مختلف ما را مشتاق میکند تا به آن شهر سفر کرده و از این بازی ها در شهرهای مختلف دنیا دیدن کنیم. بلیط هواپیما و خرید آن برای سفر به مکان های ساحلی مختلف در وب سایت های اینترنتی مانند تریپ به صورت آنلاین وجود دارد. شهر زیبای کوالالامپور پایتخت کشور مالزی که دارای سواحل زیبا با بازی های ساحلی مشهور است و یا پوکت که یکی از شهرهای زیبای کشور تایلند است و مسابقه های آبی این شهر بسیار مشهور است. همچنین وجود بلیط هواپیمای مستقیم به بانکوک شهر ساحلی و پایتخت کشور تایلند است باعث میشود که برای سفر یکی از این شهر ها را انتخاب کرده و با بازی های ساحلی آشنا شویم و از تماشای آن لذت ببریم.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
trip blogs

معرفی مشاغل پر درآمد در گرجستان


کشور گرجستان که در اوراسیا واقع شده در رده 119 کشور بزرگ جهان قرار دارد دین اکثر مردم گرجستان مسیحیت ارتدوکس است و فقط تعداد اندکی از آنها دارای دین اسلام می باشند این کشور در قاره اوراسیا قرار دارد این کشور عضو ناتو و اتحادیه ی اروپا میباشد با توجه به پیشرفت های چند سال اخیر گرجستان درصد بیکاری تا حد زیادی کاهش داشته است ایجاد شغل های گوناگون و متعدد متناسب با توانایی افراد موفقیت آن را چندین برابر نموده است.





کشور گرجستان که در اوراسیا واقع شده در رده 119 کشور بزرگ جهان قرار دارد دین اکثر مردم گرجستان مسیحیت ارتدوکس است و فقط تعداد اندکی از آنها دارای دین اسلام می باشند این کشور در قاره اوراسیا قرار دارد این کشور عضو ناتو و اتحادیه ی اروپا میباشد با توجه به پیشرفت های چند سال اخیر گرجستان درصد بیکاری تا حد زیادی کاهش داشته است ایجاد شغل های گوناگون و متعدد متناسب با توانایی افراد موفقیت آن را چندین برابر نموده است.

از شغل های پر درآمد در گرجستان می توان به چندین مورد زیر اشاره نمود.


در گرجستان پزشکی  جزء پر درآمد ترین شغل ها محصوب می گردد از میان تمامی رشته های پزشکی ، پزشکی و زیبایی طرفداران بالایی دارند ، جراحان و متخصصین زیبایی پوست و مو و صورت در رده ی اول و جراحان قلب و عروق در رده ی دوم قرار دارند.

 

وکالت

از دومین شغل های پر درآمد در گرجستان می توان به وکلای رسمی اشاره نمود که این امر ناشی از سرمایه گذاری مستقیم خارجی ها و میزان بالای مهاجرت ها به این کشور بوده است علی رغم اینکه گرجستان کشوری بسیار امن است باز هم افراد ترجیح می دهند تمامی کار های خود را از طریق وکیل های رسمی ثبت و پیگیری نمایند.

 

حسابداری

در این کشور شرکت های بسیاری ثبت شده اند که هر کدام از آنها نیازمند حسابدار میباشند به همین دلیل حقوق حسابدار ها در گرجستان بسیار مناسب است که همین امر باعث شده تا حسابداری جزء شغل های پر درآمد کشور گرجستان باشد.

از دیگر شغل های با درآمد متوسط در گرجستان می توان به خدمات فنی و تاسیسات ساختمان ، مهندس مکانیک ، مهندس عمران ، دستیار اداره اشاره نمود.

 

از دیگر مکان هایی که اشخاص زیادی را برای بازدید به خود جلب می نماید می توان به تفلیس اشاره نمود  که پایتخت و بزرگترین شهر گرجستان می باشد که قیمت بلیط ارزان هواپیما تفلیس نیز متغییر بوده و اشخاصی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستند می توانند به سایت های آنلاین مربوطه مراجعه نمایند تا هم از زمان پرواز هواپیما ها هم قیمت بلیط ها به درستی آگاه شوند از مکان های دیدنی این شهر میتوان به : کلیسای جامع تثلیث تفلیس ، سد ژینوالی وناریکالا اشاره نمود.

 

یکی دیگر از شهر های زیبا و خوش آب و هوای گرجستان شهر باتومی می باشد که عنوان پایتخت تفریحی گردشگری گرجستان را به خود اختصاص داده است باتومی بعد از تفلیس دومین شهر بزرگ گرجستان می باشد که  این شهر تلفیقی از مدرن بودن و باستانی بودن در کنار هم می باشد مسافرت به چنین شهری بدون شک می تواند لحظات خوشی را برای افراد رقم بزند، خرید بلیط هواپیما باتومی از تهران به مقصد باتومی بطور تقریبی از چهار میلیون تومان شروع و تا حدود پنج میلیون میرسد البته اشخاصی که قصد خرید ارزانتر بلیط ها را دارند می توانند از خرید بلیط لحظه آخری بهره بگیرند که توسط چارترکننده ها به فروش می رسند. از مکان ها  دیدنی باتومی می توان به : تله کابین آرگو ، باغ گیاه شناسی باتومی و قلعه گونیو و... اشاره نمود.

 

امروزه اشخاص زیادی برای گذراندن اوقات فراغت خود مسافرت را انتخاب میکنند که گرجستان نیز یکی از کشور هایی می باشد که سالانه پزیرای بسیاری از مسافرین می باشد خرید بلیط هواپیما لحظه آخری به روش چارتر ممکن است به نسبت دیگر بلیط ها دارای قیمتی مقطوعی باشد البته ناگفته نماند که این امر در برخی مواقع امکان پذیر می باشد و همشه این گونه نیست  و صرفا به منظور تکمیل نمودن ظرفیت هواپیما انجام می پذیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
trip blogs

درباره اجاره اتومبیل های فوق لوکس در جزیره کیش و قشم


اجاره اتومبیل در کیش ، اجاره خودرو قشم
نام جزیره ی قشم در زمان قدیم در دوران ساسانیان ابرکاوان بود که به عنوان مرکز فعالیت دریا نوردی شناخته میشد.

اجاره اتومبیل های فوق لوکس در جزیره کیش و قشم

جزیره ی کیش یکی از مناطق مطلوب توریستی میباشد و یکی از مناطقی است که درصد اکسیژن خالص در آن زیاد است . تفریحات مختلف برای هر سنین ، جاذبه های گردشگری و تاریخی بسیار در جزیره ی  کیش این منطقه را منحصر به فرد کرده است که یکی از آنها اجاره خودرو های لوکس میباشد. اجاره خودروهای فوق لوکس که در شهر های دیگر نمیتوان آنها را دید و سوار شد ، هم تفریح به حساب می آید و هم کاربردی است. یکی دیگر از جزایر زیبا که بزرگترین جزیره ی ایران و خلیج فارس محسوب میشود جزیره ی قشم است.

 آب و هوای گرم و مرطوب جزیره ی قشم راه را برای توریست هایی که عاشق مسافرت و فعالیت های دریایی همچنین بازدید مکان های تاریخی و گردشگری هستند باز کرده است. با رزرو بلیط ارزان هواپیما قشم میتوانید هتل مناسب انتخاب کنید و یک سفر فوق العاده را تجربه کنید.

اجاره خودرو لوکس در جزیره کیش

در سفر کردن به جزیره کیش و جزیره قشم بسیاری از مسافران به دنبال اجاره کردن ماشین هستند چرا که یکی از تفریحات مسافران قشم و کیش این است که با اتومبیل های لوکس در مناطق کیش و قشم که بسیار زیبا هستند بگردند و لذت ببرند. مسافران میتوانند از راه دور از طریق اینترنتی ماشین مورد نظر خود را کرایه کنند و از زمانی که سفر خود را شروع میکنند از اتومبیل کرایه ای خود لذت ببرند. ماشین های لوکس کیش شامل بی ام و ایکس 6 ، بی ام و زد 4 ، شورلت کامارو ، کانورتیبل ، کادیلاک سی تی سی ، شورلت تاهو ، شورلت کوروت ، دوچ درانگو ، دوچ چلنجر ، فورد موستانگ کانورتیبل است که از گران ترین خودروها هستند.

اجاره خودرو قشم

سفر های خانوادگی با کرایه ماشین های گران و با کیفیت در کیش تجربه خوبی را برایتان ایجاد خواهد کرد. و بهتر است بدانید کرایه این خودرو ها نسبتا ارزان و معقول میباشد.

اجاره خودرو لوکس در جزیره قشم

در جزیره ی قشم شما میتوانید با ماشین شخصی خودتان سفر کنید ولی کرایه کردن ماشین های مدل بالا سفرتان را پر هیجان میکند . در جزیره قشم یک خدمات ویژه ای وجود دارد که این خدمات ویژه برای کسانی که تازه ازدواج کرده اند میتواند خوب باشد.

در جزیره ی قشم ماشین عروس اجاره میدهند و زوج های جوان میتوانند این ماشین عروس اجاره ای را با راننده یا بدون راننده انتخاب کنند . همچنین یکی دیگر از خدمات ویژه جزیره ی قشم اجاره ون است که کرایه این ون ها برای کسانی که دسته جمعی به قشم سفر میکنند مناسب است. این ون ها به تعداد افرد 5 تا 14 نفر است و نه حتی ون ، بلکه کرایه اتوبوس یا مینی بوس در جزیره ی قشم امکان پذیر است. خودرو های کرایه ای قشم با پلاک خود قشم میباشد.

برای اجاره کردن ماشین در جزیره ی کیش و جزیره ی قشم حتما باید اصل کارت ملی و گواهینامه را به همراه داشته باشید و همچنین چک یا یک چیز با ارزشی را گرو بگذارید . هزینه اجاره خودروها به زمان و مدل ماشین بستگی دارد. در آب و هوای گرم جزیره های کیش و قشم سفر کردن با ماشین کرایه ای راحت تر است زیرا هم میتوانید در زمان خود صرفه جویی کنید و هم بدون کلافه شدن از آب و هوای گرم این دو جزیره از زیبایی هایشان لذت ببرید .

سفر به جزیره ی کیش با بلیط هواپیما  امکان پذیر است همچنین بلیط هواپیما ارزان کیش نیز برای مسافرت کوتاه مدت وجود دارد که میتوانید با انتخاب یک پرواز خوب محل اقامت مناسبی هم برای خودتان انتخاب کنید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
trip blogs

مکان هایی زیبا و ناشناس در تایلند


 در این مقاله قصد داریم تا شما را با مکان های دیدنی زیبای تایلند آشنا کنیم. پس اگر قصد سفر به بانکوک یا پوکت و یا شهرهای دیگر آن را دارید این مقاله را از دست ندهید.

تایلند کشوری در شبه ‌جزیره هندوچین واقع در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته شده است. تایلندی ها مردم سرگرم کننده، مودب و راحتی هستند. مردم تایلند به مهمان نوازی و شادابی معروف هستند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با مکان های دیدنی زیبای تایلند آشنا کنیم. پس اگر قصد سفر به بانکوک یا پوکت و یا شهرهای دیگر آن را دارید این مقاله را از دست ندهید.

جزیره فی فی پوکت

1.jpg
 
زیبایی های این جزیره میتواند شما را برای سفر به پوکت به فکر بیاندازد. و شما را ترغیب به رزرو بلیط هواپیما پوکت کند. جزیره فی فی از قرارگیری 6 جزیره درکنار هم ایجاد شده است. این جزیره در اطراف شهر پوکت قرار گرفته است که جزو بخش از پارک ملی فی فی به حساب میرود. در این جزیره صخره های سنگ آهک ، غار و سواحل شنی سفید قرار دارد.

خانه هنر جیم تامپسون بانکوک


 2.jpg

خانه هنر جیم تامپسون متعلق به کارآفرین معروف آمریکایی میباشد که در منطقه ای از بانکوک کارگاه تولید نخ ابریشم را تولید کرد و کلکسیون هنری خود را ساخت. جیم تامپسون زمان کوتاهی در دفتر خدمات استراتژیک خدمت میکرد و در زمان جنگ جهانی دوم در تایلند مستقر بود. وی زمانی که مهارت همسایه خود در تولید ابریشم را دید، ناگهان به فکر کسب و کار جدیدی افتاد و بعد از جنگ جهانی دوم با سازمان خود تسویه حساب کرد و در بانکوک ماند. تامپسون کسب و کار خود را راه اندازی نمود و مردم محلی نیز با وی همکاری کردند. او نمونه ای از این پارچه های تولیدی توسط مردم محلی را به مراکز مد و فشن میلان، لندن و پاریس ارسال کرد و به تدریج توانست مشتریان دائمی خود را پیدا کند. اگر با خرید بلیط هواپیما بانکوک به این مکان سفر میکنید حتما از این موزه زیبا با آثار هنریش دیدن کنید.

جزیره کوت کرت بانکوک

3.jpg

جزیره کوت کرت بانکوک یک جزیره مصنوعی است که در خارج از بانکوک قرار گرفته و مجهز به همه چیزهایست که برای یک روز عالی و مفرح احتیاج دارید. در جزیره زیبا و کوچک می توانید با کمترین بودجه از انواع تفریحات لذت ببرید و روزی به یاد ماندنی را برای خود مهیا کنید. در طول سفر به بانکوک تایلند سری به جزیره کوت کرت بزنید زیرا این جزیره ارزش دیدن را دارد.

روستای زیبای پای

 4.jpg

روستای پای از محبوب ترین مکان های تایلند به شمار میرود. این روستا در شمال تایلند قرار گرفته است. شما می‌توانید در آب ‌های نیلگون این روستای زیبا قایق سواری کنید و از طریق جنگل‌های آن پیاده روی کنید و فیل‌ها را تماشا کنید که در رودخانه پای شنا می‌کنند. در این روستا میتوانید از چشمه‌های آب گرم پای لذت ببرید.اگر به این روستا سفر کردید حتما سری به جاده Raddamrong بزنید و از کافه ‌ها و فضای باز و نوشیدنی‌ ها و موسیقی زنده آن لذت ببرید. برای اینکه از تاریخ آن نیز باخبر شوید از پل تاریخی جنگ جهانی دوم یا روستای چینی کوچک سانتیچون دیدن نمایید.

تایلند به دلیل نزدیک بودن به دریا بیشتر مواقع دارای یک آب هوای معتدل است. کشور تایلند در موقعیت استراتژیکی جنوب شرقی آسیا قرار داشته و بسیار حاصلخیز می‌باشد. این کشور بسیار زیبا بوده و مردم را راغب به خرید بلیط هواپیما و بازدید از شهر های محبوبش میسازد. شمال کشور کوهستانی میباشد و دارای جنگل های بسیار زیبایی است.  نواحی مرکزی تایلند پوشیده از شالیزارهای سر سبز برنج میباشد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
trip blogs

دو کشور همسایه و دو دریاچه زیبا


کشور ارمنستان یک کشور قدیمی است که همسایه‌ی ایران، ترکیه، آذربایجان و گرجستان است. پایتخت کشور ارمنستان ایروان است که شهر زیبا قدیمی ارمنستان که قدمت بالایی دارد. هزینه سفر کردن به ارمنستان و شهر‌های آن بسیار کم‌تر از بقیه جا‌ها است.

دو کشور همسایه و دو دریاچه زیبا

کشور ارمنستان یک کشور قدیمی است که همسایه‌ی ایران، ترکیه، آذربایجان و گرجستان است. پایتخت کشور ارمنستان ایروان است که شهر زیبا قدیمی ارمنستان که قدمت بالایی دارد. هزینه سفر کردن به ارمنستان و شهر‌های آن بسیار کم‌تر از بقیه جا‌ها است. شما میتوانید با قیمت مناسب یک بلیط هواپیما رزرو کنید و به کشور ارمنستان بروید. ارمنستان کشور کم خرجی است و برای رفتن به پایتخت این کشور نگران قیمت بلیط هواپیما ایروان نباشید. بیشتر مناطق ارمنستان کوهستانی است. زیبایی‌های ارمنستان از جاده‌های پیچ دار شروع شده است مناطق زیبا. چشم انداز‌های طبیعی فوق العاده. ارمنی‌ها مردم مهربان و مهمان دوست هستند. همه این جاذبه‌های گردشگری ایروان با چشم انداز و منظره‌های فوق زیبا ساخته و پرداخته شده اند که مسافران از دیدن و گردش در این مکان‌ها لذت میبرند.

دریاچه سوان در شهر ایروان

دو کشور همسایه و دو دریاچه زیبا

از زیبا‌ترین و مشهور‌ترین منطقه ایروان که در جهان نیز زبان زد عامه مردم است دریاچه سوان میباشد. سوان در لغت به معنای قو است. دریاچه‌ی سوان از بزرگترین دریاچه‌های جاری آب شیرین است و در مرکز کشور ارمنستان قرار گرفته شده و با شهر ایروان فاصله دارد. این دریاچه‌ی بزرگ ماهی‌های زیبای خودش را دارد که نام این ماهی‌ها ایشخان وسیگا است. اطراف این دریاچه‌ی زیبا امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری برای توریست‌ها دارد. دریاچه‌ی سوان در تابستان آب و هوای مطلوبی دارد و در زمستان به طور کامل یخ میزند. هتل‌های اطراف این دریاچه برای مسافران ایده آل‌تر از بقیه هتل‌های ایروان است چرا که همه خدمات رفاهی در این مکان وجود دارد و چشم انداز دریاچه‌ی سوان همه‌ی مهمانان را راضی میکند. در دریاچه‌ی سوان میتوان شنا، بادسواری، جت اسکی، حمام آفتاب و قایق سواری انجام داد. دریاچه سوان یک منطقه رویایی برای کسانی که عاشق طبیعت هستند است. این دریاچه با وجود رشته کوه‌های اطرافش طبیعت را چند برابر زیبا کرده است هم در زمستان و هم در تابستان یک منطقه‌ی پر توریست است.

آنکارا پایتخت کشور ترکیه

دو کشور همسایه و دو دریاچه زیبا

آنکارا پایتخت سیاسی کشور ترکیه که تلفیقی از مدرنیته و سنتی بودن است. این شهر جاذبه‌های دیدنی زیادی برای گردشگران دارد و فرهنگشان تقریبا شبیه ایرانی‌ها است. زبان مردم این شهر ترکی استانبولی است. ساختمان‌های سنگی، قلعه‌ها و سفره‌های باستان‌شناسی، شرایط خوب بازرگانی و کشاورزی همه برای مسافران توریستی دیدنی است. اگر قصد سفر به آنکارا داریید برایتان بهترین هتل‌های ۵ ستاره‌ی شهر را در ادامه معرفی میکنیم.

دریاچه موگان شهر آنکارا

دو کشور همسایه و دو دریاچه زیبا

دریاچه موگان آنکارا یکی از زیبا‌ترین دریاچه‌های ترکیه است که مردم زیادی علاقه به دیدن آن دارند و حاضر به رزرو بلیط هواپیما آنکارا هستند. دریاچه موگان زیبایی حیرت انگیزی دارد و به عنوان یک مکان توریستی پرطرفدار برای گردش و دیدن از آن به عنوان یک تفریح سالم مناسب می‌باشد. این دریاچه که از جاذبه‌های گردشگری آنکارا است در فاصله زیادی تا مرکز شهر آنکارا ندارد و در میان مرز‌های منطقه گلباشی قرار گرفته است. موگان در سال ۱۹۹۰ به عنوان یک منطقه ویژه زیست محیطی تحت حفاظت قرار گرفت تا از وارد شدن آسیب به آن جلوگیری گردد. از تفریحات آنکارا میتوان به قایق سواری در دریاچه زیبای موگان اشاره نمود. دریاچه با نام گلوباشی هم شناخته شده است و روی جاده قونیه قرار دارد. این دریاچه به خاطر منظره زیبا و رستوران‌های خوب کنار رودخانه اش طرفداران زیادی دارد و یکی دیگر از جاذبه‌های تفریحی ترکیه به شمار میرود.

هر دو کشور (ارمنستان و ترکیه) با یکدیگر همسایه هستند و هر دو از مناظر طبیعی گردشگری بهره‌مند میباشند. مردم زیادی برای سفر به باکو و شهر‌های مهم ترکیه مانند استانبول، آنتالیا و آنکارا اقدام به خرید بلیط هواپیما میکنند. شما هم میتوانید برای خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما و مشاهده قیمت بلیط هواپیما به سایت معتبر تریپ مراجعه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
trip blogs