از شهر تبریز نیز پروازهای متعددی به سمت شیراز انجام می‌شود. پرواز تبریز به شیراز حدود یک ساعت و 35 دقیقه طول می‌کشد و توسط ایرلاین‌های مختلفی انجام می‌شود. بهترین زمان سفر به شهر شیراز ایام بهار مخصوصا در اردیبهشت ماه است که آب و هوای شیراز واقعا بهشتی می‌شود. با تریپ می‌توانید در هر زمانی بهترین انتخاب‌های خود را مشاهده کنید و بلیط هواپیما تبریز شیراز مناسب مورد نظر خود را خریداری کنید.

در صورتی که به دنبال بلیط هواپیما چارتر هستید به سایت تریپ مراجعه کنید و با جستجو در سایت، بلیط مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

سوالات متداول برای خرید بلیط تبریز به شیراز

فاصله هوایی تبریز شیراز چقدر است؟

فاصله هوایی تبریز شیراز 1107 کیلومتر است.

مدت زمان پرواز تبریز به شیراز چقدر است؟

مدت پرواز تبریز به شیراز یک ساعت و 35 دقیقه می‌باشد.

چگونه بلیط هواپیما تبریز به شیراز ارزان بخریم؟

در فصل بهار و به خصوص اردیبهشت ماه، میزان مسافرت و تقاضا برای سفر به شیراز بسیار زیاد است، پس برای خرید بلیط هواپیما تبریز شیراز با قیمت ارزان در زمان دیگری اقدام کنید.

بهترین فصل خرید بلیط هواپیما تبریز به شیراز چه زمانی است؟

برای پاسخ به این سوال باید معیارهای خود را بررسی کنید. اگر از نظر آب و هوایی به دنبال بهترین فصل سفر به شیراز هستید، بهار و مخصوصا اردیبهشت ماه بهترین گزینه است. اما اگر می‌خواهید شیراز را در زمان خلوتی تجربه کنید، پاییز فصل بسیار خوبی برای خرید بلیط هواپیما از تبریز به شیراز است.

بهترین زمان خرید بلیط چارتر تبریز به شیراز

بهترین زمان برای خرید بلیط چارتر تبریز به شیراز در فصول سرد سال است. در این بازه زمانی قیمت هواپیما تبریز به شیراز ارزانتر است.

برای اطلاع از بلیط هواپیما تبریز به دیگر شهرهای ایران و همینطور بلیط هواپیما شیراز به نقاط دیگر ایران به سایت تریپ مراجعه کنید.

خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی، رزرو اینترنتی و خرید بلیط ارزان هواپیما چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین‌ها را با سامانه تریپ سریع و آسان تجربه کنید.