مسیر پروازی کرمان تهران از مسیرهای پرتردد پروازی است و روزانه چندین ایرلاین مانند ماهان، زاگرس و ایران ایر این پرواز را ارائه می‌دهند. مدت زمان پرواز کرمان به تهران حدود یک ساعت و 40 دقیقه می‌باشد. بهترین زمان سفر به تهران در ایام تعطیلات عید و یا در اوایل پاییز است که در این روزها آب و هوای تهران بهشتی می‌شود. قیمت بلیط هواپیما کرمان تهران به روز پرواز در هفته، کلاس پرواز، ایرلاین پروازی و عوامل متعدد دیگری بستگی دارد. با جستجو در سایت تریپ شما می‌توانید به راحتی و با انتخاب تاریخ پرواز و زمان سفر خود قیمت بلیط هواپیما از کرمان به تهران را انتخاب و خرید کنید.

در صورتی که به دنبال خرید بلیط هواپیما چارتر هستید به سایت تریپ مراجعه کنید و با جستجو در سایت، بلیط مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

سوالات متداول برای خرید بلیط کرمان به تهران

 فاصله هوایی کرمان تهران چقدر است؟

فاصله هوایی کرمان تهران 799 کیلومتر است.

 مدت زمان پرواز کرمان به تهران چقدر است؟

مدت زمان پرواز کرمان به تهران حدود یک ساعت و 40 دقیقه می‌باشد.

 چگونه بلیط هواپیما کرمان به تهران ارزان بخریم؟

برای خرید بلیط هواپیما کرمان به تهران با قیمت ارزان در زمان‌هایی که تقاضای سفر به تهران کمتر است، اقدام کنید. 

 بهترین فصل خرید بلیط هواپیما کرمان تهران چه زمانی است؟

اوایل بهار و ایام عید و اوایل پاییز، بهترین زمان برای خرید بلیط کرمان تهران است.

 بهترین زمان خرید بلیط چارتر کرمان به تهران

بهترین زمان برای خرید بلیط چارتر کرمان به تهران در فصول سرد و بارندگی است. در این بازه زمانی قیمت هواپیما کرمان به تهران ارزانتر است.

برای اطلاع از بلیط هواپیما کرمان به دیگر شهرهای ایران و همینطور بلیط هواپیما تهران به نقاط دیگر ایران به سایت تریپ مراجعه کنید.

خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی، رزرو اینترنتی و خرید بلیط ارزان هواپیما چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین‌ها را با سامانه تریپ سریع و آسان تجربه کنید.