قیمت بلیط هواپیما یزد مشهد بستگی به عوامل مختلفی همچون ایرلاین‌های ارائه دهنده بلیط، کلاس پروازی، ساعت و روز پرواز و از همه مهم‌تر، از آنجاییکه معمولا علت سفر به مشهد گردشگران، بازدید از حرم امام هشتم می‌باشد، به مناسبت‌های مذهبی بستگی دارد. پرواز یزد مشهد حدود یک ساعت و 25 دقیقه به طول می‌انجامد و در تمامی روزهای هفته برگزار می‌شود. معمولا روزهای شلوغ و پرتردد مانند ایام نوروز و مناسبت‌ها، بلیط گران‌تر و در روزهای اول هفته و پرواز در ساعت‌های صبح ارزانتر ست. در این صفحه شما می‌توانید به راحتی و با انتخاب تاریخ پرواز و زمان سفر خود قیمت بلیط یزد به مشهد را انتخاب و خرید کنید.

در صورتی که به دنبال خرید بلیط ارزان‌ هواپیما هستید به سایت تریپ مراجعه کنید و با جستجو در سایت، بلیط مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

سوالات متداول برای خرید بلیط یزد به مشهد

 فاصله هوایی یزد مشهد چقدر است؟

 فاصله هوایی یزد مشهد حدود 690 کیلومتر می‌باشد.

 مدت زمان پرواز یزد به مشهد چقدر است؟

مدت زمان پرواز یزد به مشهد حدود یک ساعت و 25 دقیقه می‌باشد.

 چگونه بلیط هواپیما یزد به مشهد ارزان بخریم؟

با توجه به اینکه در ایام تعطیلات و مناسبت‌های مذهبی میزان مسافرت به مشهد بالاست، برای خرید بلیط هواپیما یزد مشهد با قیمت ارزان در زمان دیگری اقدام کنید. در این صورت شانس خرید بلیط هواپیما یزد مشهد چارتر را خواهید داشت.

 بهترین فصل خرید بلیط هواپیما یزد به مشهد چه زمانی است؟

فصل بهار و پاییز هم از لحاظ آب و هوایی و هم از نظر کاهش مسافران، بهترین زمان برای خرید بلیط است. سعی کنید در این فصل‌ها زمانی را برای رفتن به مشهد انتخاب کنید که مناسبت مذهبی وجود نداشته باشد.

 بهترین زمان خرید بلیط چارتر یزد به مشهد چه زمانی ست؟

از آنجایی که سفر اغلب مردم به مشهد به دلایل مذهبی و زیارت است، قیمت بلیت مشهد زیاد تابع فصل نیست و بیشتر به نزدیک بودن ایام مذهبی بستگی دارد. با این حال به طور کلی بلیط مشهد در اوج تابستان و زمستان از دیگر مواقع سال ارزانتر است و احتما وجود بلیط چارتر یزد مشهد بیشتر است.

برای اطلاع از بلیط هواپیما یزد به دیگر شهرهای ایران و همینطور بلیط هواپیما مشهد به نقاط دیگر ایران به سایت تریپ مراجعه کنید.

خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی، رزرو اینترنتی و خرید بلیط ارزان هواپیما چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین‌ها را با سامانه تریپ سریع و آسان تجربه کنید.