مسیر پروازی کرمانشاه تهران از مسیرهای پرتردد پروازی است و روزانه چندین ایرلاین مانند قشم ایر، آسمان، ایران ایر و آتا این پرواز را ارائه می‌دهند. مدت زمان پرواز کرمانشاه به تهران حدود 45 دقیقه می‌باشد. بهترین زمان سفر به تهران در ایام تعطیلات عید و یا در اوایل پاییز است که در این روزها آب و هوای تهران بهشتی می‌شود. قیمت بلیط هواپیما کرمانشاه تهران به روز پرواز در هفته، کلاس پرواز، ایرلاین پروازی و عوامل متعدد دیگری بستگی دارد. با جستجو در سایت تریپ شما می‌توانید به راحتی و با انتخاب تاریخ پرواز و زمان سفر خود قیمت بلیط هواپیما از کرمانشاه به تهران را انتخاب و خرید کنید.

در صورتی که به دنبال خرید بلیط چارتر هواپیما هستید به سایت تریپ مراجعه کنید و با جستجو در سایت، بلیط مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

سوالات متداول برای خرید بلیط کرمانشاه به تهران

 فاصله هوایی کرمانشاه تهران چقدر است؟

فاصله هوایی کرمانشاه تهران 425 کیلومتر است.

 مدت زمان پرواز کرمانشاه به تهران چقدر است؟

مدت زمان پرواز کرمانشاه به تهران 45 دقیقه است که به خاطر شرایط آب و هوایی بیشتر خواهد شد.

 چگونه بلیط هواپیما کرمانشاه به تهران ارزان بخریم؟

با توجه به اینکه در ایام تعطیلات و مناسبت های مذهبی میزان مسافرت به تهران بالاست، برای خرید بلیط هواپیما کرمانشاه به تهران با قیمت ارزان در زمان دیگری اقدام کنید. 

 بهترین فصل خرید بلیط هواپیما کرمانشاه تهران چه زمانی است؟

اوایل بهار و پاییز هم از لحاظ آب و هوایی و هم از نظر کاهش مسافران، بهترین زمان برای خرید بلیط کرمانشاه تهران است.

 بهترین زمان خرید بلیط چارتر کرمانشاه به تهران

بهترین زمان برای خرید بلیط چارتر کرمانشاه به تهران در فصول سرد و بارندگی است. در این بازه زمانی قیمت هواپیما کرمانشاه به تهران ارزانتر است.

برای اطلاع از بلیط هواپیما کرمانشاه به دیگر شهرهای ایران و همینطور بلیط هواپیما تهران به نقاط دیگر ایران به سایت تریپ مراجعه کنید.

خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی، رزرو اینترنتی و خرید بلیط ارزان هواپیما چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین‌ها را با سامانه تریپ سریع و آسان تجربه کنید.