قیمت بلیط هواپیما کرمانشاه مشهد بستگی به عوامل مختلفی همچون ایرلاین‌های ارائه دهنده بلیط، کلاس پروازی، ساعت و روز پرواز بستگی دارد. از آنجاییکه معمولا علت سفر به مشهد گردشگران، بازدید از حرم امام هشتم می‌باشد، نرخ بلیط پرواز مشهد به شدت تحت تاثیر مناسبت‌های مذهبی می‌باشد. پرواز کرمانشاه مشهد حدود دو ساعت به طول می‌انجامد و در بعضی از روزهای هفته برگزار می‌شود. معمولا روزهای شلوغ و پرتردد مانند ایام نوروز و مناسبت‌ها، بلیط گران‌تر و در روزهای اول هفته و پرواز در ساعت‌های صبح ارزانتر ست. در این صفحه شما می‌توانید به راحتی و با انتخاب تاریخ پرواز و زمان سفر خود قیمت بلیط کرمانشاه به مشهد را انتخاب و خرید کنید. همچنین اگر قصد برگشت نیز دارید، قیمت بلیط هواپیما کرمانشاه مشهد رفت و برگشت بسیار به صرفه است.

در صورتی که به دنبال خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما هستید به سایت تریپ مراجعه کنید و با جستجو در سایت، بلیط مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

سوالات متداول برای خرید بلیط کرمانشاه به مشهد

 فاصله هوایی کرمانشاه مشهد چقدر است؟

 فاصله هوایی کرمانشاه مشهد حدود 1155 کیلومتر می‌باشد.

 مدت زمان پرواز کرمانشاه به مشهد چقدر است؟

مدت زمان پرواز کرمانشاه به مشهد 2 ساعت می‌باشد.

 چگونه بلیط هواپیما کرمانشاه به مشهد ارزان بخریم؟

با توجه به اینکه در ایام تعطیلات و مناسبت‌های مذهبی میزان مسافرت به مشهد بالاست، برای خرید بلیط هواپیما کرمانشاه مشهد با قیمت ارزان در زمان دیگری اقدام کنید. در این صورت شانس خرید بلیط هواپیما کرمانشاه مشهد چارتر را خواهید داشت.

 بهترین فصل خرید بلیط هواپیما کرمانشاه به مشهد چه زمانی است؟

فصل بهار و پاییز هم از لحاظ آب و هوایی و هم از نظر کاهش مسافران، بهترین زمان برای خرید بلیط است. سعی کنید در این فصل‌ها زمانی را برای رفتن به مشهد انتخاب کنید که مناسبت مذهبی وجود نداشته باشد.

 بهترین زمان خرید بلیط چارتر کرمانشاه به مشهد چه زمانی ست؟

از آنجایی که سفر اغلب مردم به مشهد به دلایل مذهبی و زیارت است، قیمت بلیت مشهد زیاد تابع فصل نیست و بیشتر به نزدیک بودن ایام مذهبی بستگی دارد. با این حال به طور کلی بلیط مشهد در اوج تابستان و زمستان از دیگر مواقع سال ارزانتر است و احتما وجود بلیط چارتر کرمانشاه مشهد بیشتر است.

برای اطلاع از بلیط هواپیما کرمانشاه به دیگر شهرهای ایران و همینطور بلیط هواپیما مشهد به نقاط دیگر ایران به سایت تریپ مراجعه کنید.

خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی، رزرو اینترنتی و خرید بلیط ارزان هواپیما چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین‌ها را با سامانه تریپ سریع و آسان تجربه کنید.