تور ازمیر【لیست قیمت تورهای لحظه آخری و ارزان】

تور ازمیر | برای خرید یا رزرو ارزانترین تور ازمیر لحظه آخری 1400 و مشاهده لیست قیمت همراه با هتل، تاریخ و پروازهای مختلف کلیک کنید.

 پکیج تور ازمیر تریپ چه مواردی را ارائه می دهد؟

آفر تور ازمیر به شرح زیر میباشد:
  • بلیط هواپیما رفت و برگشت (در صورت خرید تور هوایی)
  • بلیط اتوبوس یا قطار (در صورت خرید تور زمینی)
  • رزرو هتل ازمیر
  • بیمه مسافرتی
  • گشت شهری
  • تور لیدر

انواع آفر تور ازمیر تریپ

  • تور ازمیر لحظه آخری
  • تور ازمیر تابستان
  • تور ازمیر نوروز

قیمت تور ازمیر چقدر می باشد؟

مواردی که برای پکیج تور ازمیر نام بردیم، هریک تاثیر بسیاری در قیمت تور ازمیر دارند. ولی باید ابتدا شهر مقصد را انتخاب کنید و سفرتان را برنامه ریزی کنید. پس تا مقصد خود را مشخص نکنید نمی توان قیمت دقیق تور ازمیر را محاسبه کرد. مثلا قیمت تور ازمیر با قیمت تور ازمیر بسیار متفاوت است. چرا که شما در ازمیر باید 6 شب اقامت داشته باشید ولی در ازمیر می توانید به تعداد روزهای دلخواه بمانید. البته در نظر داشته باشید، دلایل بسیاری در تعیین قیمت تور ازمیر موثر است که این دلیل یکی از آن هاست.

تور زمینی ازمیر با اتوبوس و قطار

تور زمینی ازمیر با اتوبوس قطار برگزار می شود. اما متفاوت بودن سفر شما با تور زمینی ازمیر به شهر مقصد و نحوه سفر بستگی دارد. مثلا اگر بخواهید تور ازمیر با قطار را رزرو کنید، قطار از تهران در روزهای یکشنبه و چهارشنبه به سمت وان حرکت می کند. این قطار به ترتیب از شهرهای کرج، قزوین، تاکستان، خرم دره، زنجان، میانه، خراسانک، مراغه، عجب شیر، تبریز، سلماس و رازی (نقطه صفر مرزی) عبور و در نهایت به کاپی کوی و سپس به وان خواهد رفت. برای رفتن به دیگر شهرهای ازمیر نیز با همین قطار به وان رفته و از آنجا راهی دیگر شهرهای ازمیر می شوید.
در حالت دیگر اگر قصد خرید یا رزرو تور ازمیر با اتوبوس دارید، نحوه برگزاری آن ها برای هرکدام از شهرها با یکدیگر فرق می کند. مثلا تور زمینی ازمیر اغلب در فصل تابستان و تور زمینی ازمیر نیز در طول سال برگزار می شوند.

تور لحظه آخری ازمیر

در برخی ماه های سال مثل فصل پاییز و زمستان (بجز زمان سال نو میلادی) سفر به ازمیر توسط گردشگران ایرانی و خارجی کم می شود و آژانس های مسافرتی اقدام به ارائه تور ازمیر لحظه آخری یا تور دقیقه نودی ازمیر با قیمت پایینتر که در بعضی مواقع تا 50 درصد کمتر، می کنند. البته در نظر داشته باشید، ارزانتر شدن تور لحظه آخری تاثیری بر کیفیت تور نخواهد داشت.

تور لحظه آخری ازمیر را چه زمانی می توانیم رزرو کنیم؟

تور ازمیر دقیقه 90 یا تور لحظه آخری ازمیر، در کل طول سال قابل خرید و رزرو می باشند. ولی خرید تور ازمیر در طول سال نسبت به سایر شهرها پر طرفدار تر است. مثلا در زمستان تور ازمیر ازمیر به خاطر کم شدن گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند با تخفیف های زیادی عرضه می شوند. البته بعضی از هتل های لوکس ازمیر در فصلی که گردشگران کمتری به این شهر سفر می کنند، خدماتی ارائه نمی دهند. پس بهتر است در بهار و تابستان برای سفر به ازمیر برنامه ریزی کنید تا لذت سفرتان چندین برابر شود.

تور لحظه آخری ازمیر از نظر امکانات با تورهای معمولی چه تفاوتی دارد؟

در نظر داشته باشید از نظر قانونی تور لحظه آخری هیچ کم و کاستی نباید نسبت به تور معمولی داشته باشد. پس تور ازمیر ای که در یک بازه زمانی قیمت بالاتری داشت، با قرار گرفتن در قالب تور دقیقه نودی و لحظه آخری با همان امکانات سابق ولی قیمت ارزان تر ارائه خواهد شد.

تور لحظه آخری ازمیر را به عنوان ارزانترین تور ازمیر می توان خرید؟

همیشه نمی توان تورهای لحظه آخری را با چشم ارزان ترین تور ازمیر دید. زیرا ممکن است در فصل تابستان تور لحظه آخری ازمیر ای را خرید کنید که تخفیف کمی داشته است. پس نمی توان صرفا به عنوان ارزانترین تور ازمیر از آن یاد  کرد.

تور ارزان ازمیر ارزش خرید را دارد؟

اگر می خواهید تور ازمیر ارزان قیمت را خرید کنید، پیشنهاد می کنیم روی تور زمینی ازمیر و تور لحظه آخری ازمیر برنامه ریزی کنید. البته در نظر داشته باشید تور ارزان همیشه خوب نیست. پس سعی کنید با تبلیغات افراد سودجو در این مورد هوشیارانه عمل کنید، بعضی اوقات با پرداخت کمی هزینه بیشتر سفری بهتر را برای خود رقم بزنید.

تور ازمیر از تمام نقاط ایران

تور ازمیر از اصفهان، تهران، تبریز، مشهد، کرمانشاه، شیراز و دیگر استان های ایران این امکان را برای هموطنان فراهم می کند تا از هر نقطه از کشور با خرید و رزرو تور ازمیر به این کشور سفر کنند. پس اگر در شهری بجز تهران هستید برای خرید تور ازمیر تریپ که مجری مستقیم تور ازمیر است کمک بسیاری به شما خواهد کرد.

اخبار تور ازمیر

برای آگاهی از خبرهای تور ازمیر می توانید با مراجعه به بخش مجله گردشگری وبسایت تریپ، اطلاعات بروز را در ارتباط با برگزاری تور ازمیر دریافت و مطالعه کنید.

ما در تریپ به عنوان مجری مستقیم تور ازمیر همواره با ذکر راهنمایی و اطلاعات کامل درباره این کشور و نحوه سفر به آنجا سعی بر این داریم تا شما را آگاهانه و با داشتن معلومات کامل در سفر به این سرزمین همراهی کنیم پس با ما باشید.