تور استانبول【لیست قیمت تورهای لحظه آخری و ارزان】

تور استانبول ترکیه | برای خرید یا رزرو ارزانترین تور استانبول لحظه آخری 1400 و مشاهده لیست قیمت همراه با هتل، تاریخ و پروازهای مختلف کلیک کنید.

 پکیج تور استانبول تریپ چه مواردی را ارائه می دهد؟

آفر تور استانبول به شرح زیر میباشد:
  • بلیط هواپیما رفت و برگشت (در صورت خرید تور هوایی)
  • بلیط اتوبوس یا قطار (در صورت خرید تور زمینی)
  • رزرو هتل استانبول
  • بیمه مسافرتی
  • گشت شهری
  • تور لیدر

انواع آفر تور استانبول تریپ

  • تور استانبول لحظه آخری
  • تور استانبول تابستان
  • تور استانبول نوروز

قیمت تور استانبول چقدر می باشد؟

مواردی که برای پکیج تور استانبول نام بردیم، هریک تاثیر بسیاری در قیمت تور استانبول دارند. و در نظر داشته باشید، دلایل بسیاری در تعیین قیمت تور استانبول موثر است.

تور زمینی استانبول با اتوبوس و قطار

تور زمینی استانبول با اتوبوس قطار برگزار می شود. اما متفاوت بودن سفر شما با تور زمینی استانبول به شهر مقصد و نحوه سفر بستگی دارد. مثلا اگر بخواهید تور استانبول با قطار را رزرو کنید، قطار از تهران در روزهای یکشنبه و چهارشنبه به سمت وان حرکت می کند. این قطار به ترتیب از شهرهای کرج، قزوین، تاکستان، خرم دره، زنجان، میانه، خراسانک، مراغه، عجب شیر، تبریز، سلماس و رازی (نقطه صفر مرزی) عبور و در نهایت به کاپی کوی و سپس به وان خواهد رفت. برای رفتن به دیگر شهرها و استانبول نیز با همین قطار به وان رفته و از آنجا راهی دیگر شهرهای استانبول می شوید.
در حالت دیگر اگر قصد خرید یا رزرو تور استانبول با اتوبوس دارید، در نظر داشته باشید تور زمینی استانبول نیز در طول سال برگزار می شوند.

تور لحظه آخری استانبول

در برخی ماه های سال مثل فصل پاییز و زمستان (بجز زمان سال نو میلادی) سفر به استانبول توسط گردشگران ایرانی و خارجی کم می شود و آژانس های مسافرتی اقدام به ارائه تور استانبول لحظه آخری یا تور دقیقه نودی استانبول با قیمت پایینتر که در بعضی مواقع تا 50 درصد کمتر، می کنند. البته در نظر داشته باشید، ارزانتر شدن تور لحظه آخری تاثیری بر کیفیت تور نخواهد داشت.

تور لحظه آخری استانبول را چه زمانی می توانیم رزرو کنیم؟

تور استانبول دقیقه 90 یا تور لحظه آخری استانبول، در کل طول سال قابل خرید و رزرو می باشند. ولی خرید تور استانبول در طول سال نسبت به سایر شهرها پر طرفدار تر است. مثلا در زمستان تور استانبول آنتالیا به خاطر کم شدن گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند با تخفیف های زیادی عرضه می شوند. البته بعضی از هتل های لوکس استانبول در فصلی که گردشگران کمتری به این شهر سفر می کنند، خدماتی ارائه نمی دهند. پس بهتر است در بهار و تابستان برای سفر به استانبول برنامه ریزی کنید تا لذت سفرتان چندین برابر شود.

تور لحظه آخری استانبول از نظر امکانات با تورهای معمولی چه تفاوتی دارد؟

در نظر داشته باشید از نظر قانونی تور لحظه آخری هیچ کم و کاستی نباید نسبت به تور معمولی داشته باشد. پس تور استانبول که در یک بازه زمانی قیمت بالاتری داشت، با قرار گرفتن در قالب تور دقیقه نودی و لحظه آخری با همان امکانات سابق ولی قیمت ارزان تر ارائه خواهد شد.

تور لحظه آخری استانبول را به عنوان ارزانترین تور استانبول می توان خرید؟

همیشه نمی توان تورهای لحظه آخری را با چشم ارزان ترین تور استانبول دید. زیرا ممکن است در فصل تابستان تور لحظه آخری استانبول ای را خرید کنید که تخفیف کمی داشته است. پس نمی توان صرفا به عنوان ارزانترین تور استانبول از آن یاد  کرد.

تور ارزان استانبول ارزش خرید را دارد؟

اگر می خواهید تور استانبول ارزان قیمت را خرید کنید، پیشنهاد می کنیم روی تور زمینی استانبول و تور لحظه آخری استانبول برنامه ریزی کنید. البته در نظر داشته باشید تور ارزان همیشه خوب نیست. پس سعی کنید با تبلیغات افراد سودجو در این مورد هوشیارانه عمل کنید، بعضی اوقات با پرداخت کمی هزینه بیشتر سفری بهتر را برای خود رقم بزنید.

تور استانبول از تمام نقاط ایران

تور استانبول از اصفهان، تهران، تبریز، مشهد، کرمانشاه، شیراز و دیگر استان های ایران این امکان را برای هموطنان فراهم می کند تا از هر نقطه از کشور با خرید و رزرو تور استانبول به این کشور سفر کنند. پس اگر در شهری بجز تهران هستید برای خرید تور استانبول تریپ که مجری مستقیم تور استانبول است کمک بسیاری به شما خواهد کرد.

اخبار تور استانبول

برای آگاهی از خبرهای تور استانبول می توانید با مراجعه به بخش مجله گردشگری وبسایت تریپ، اطلاعات بروز را در ارتباط با برگزاری تور استانبول دریافت و مطالعه کنید.

ما در تریپ به عنوان مجری مستقیم تور استانبول همواره با ذکر راهنمایی و اطلاعات کامل درباره این کشور و نحوه سفر به آنجا سعی بر این داریم تا شما را آگاهانه و با داشتن معلومات کامل در سفر به این سرزمین همراهی کنیم پس با ما باشید.