سفر به کوش آداسی با تور نوروزی

شهر پر جنب و جوش کوش آداسی در سواحل غربی ترکیه تحت سیطره گردشگران از سراسر اروپا  است و کارهای زیادی برای انجام دادن برای همه سنین ارائه می دهد. در پشت این شهر صحنه ها و مواردی پنهان شده است که در ایام نوروز می توانید به آنجا بروید و کاوش کنید! پس همراه ما باشید تا شما را برای سفر نوروزی با تور عید کوش آداسی 1401 آماده کنیم.

پکیج تور کوش آداسی نوروز 1401

تور کوش آداسی ترکیه شما را با لذت های عجیب و غریب زیادی مواجه می کند کوش آداسی یک شهر بندری پر جنب و جوش در ساحل غربی ترکیه است. این یک ایستگاه محبوب در برنامه های سفر کشتی های کروز است. این یک سکوی پرتاب عالی برای جاذبه های هیجان انگیز در منطقه است. اینها شامل کلان شهر روم باستانی غم انگیز حفاظت شده افسوس است. 

قیمت تور کوش آداسی نوروز 1401

به دلیل افزایش تقاضا سفر در عید نوروز هزینه تور کوش آداسی نوروز افزایش میابد. و در این بین نرخ هتل ها و پروازها هم در افزایش قیمت پکیج موثر هستند. با این حال اگر می خواهید ارزان ترین تور کوش آداسی نوروز 1401 را خریداری کنید راه هایی نیز وجود دارد که میتوانید از آن ها استفاده نمایید.
1.خرید تور لحظه آخری کوش آداسی نوروز 1401 در صورت ارائه توسط آژانس مسافرتی
2.رزرو هتل های ارزان قیمت یا با فاصله از سواحل

تور لحظه آخری کوش آداسی چرا ارزان است؟

توجه داشته باشید در مدت زمان بسیار کوتاه باقیمانده تا شروع پکیج نوروزی اگر آن تور با تقاضای بسیار کمی مواجه شود این امکان وجود دارد که آژانس همین تورها را بصورت تخفیف خورده حتی تا 50درصد در لحظات پایانی ارائه نماید و در این صورت میتوانید تور ارزان کوش آداسی را خریداری نمایید.

خدمات تور کوش آداسی نوروز 1401 تریپ

تریپ به عنوان یکی از معتبرترین سامانه های فروش بلیط هواپیما، رزرو هتل و فروش تور همواره در نظر دارد تا سفری پر از خاطره را برایتان به ارمغان بیاورد. بنابراین موارد زیر تنها نمونه هایی از خدمات پکیج تور کوش آداس فروردین 1401 می باشد که شامل:
•بلیط رفت و برگشت  هواپیما
• ترانسفر فرودگاهی
•بیمه مسافرتی
• اقامت در هتل کوش آداسی

مدارک لازم برای سفر با تور کوش آداسی  نوروز

  • گذرنامه با حداقل 7 ماه اعتبار
  • داشتن نتیجه منفی تست کرونا یا کارت واکسن