گرجستان یکی از کشورهای غنی با جاذبه های تاریخی و فرهنگی متفاوتی است. هر ساله گردشگران بسیاری از سراسر دنیا برای بازدید از این کشور زیبا به گرجستان سفر می کنند.

 

 

اگر با تور تفلیس به گرجستان سفر کردید، حتما از تئاتر گابریادزه نیز دیدن کنید. این تئاتر منحصر به فرد در منطقه ای هندی در تفلیس گرجستان قرار دارد. این منطقه از گرجستان مملو از مجسمه ‌های زیبا و کافه‌ های رنگارنگ و رویایی است. با گشت ‌و گذار در این منطقه می توانید تئاتر روباز گابریادزه را با ساعت بسیار عجیبش مشاهده ‌کنید.

این ساعت در هر روز و در ساعاتی مشخص به صدا در می آید و دریچه ای کوچک از دل ساعت بیرون آمده و به صورت موزیکالی  تئاتر عروسکی جذاب و شگفت انگیزی را برای بازدیدکنندگان و گردشگران اجراء می کند.

تئاتر گابریادزه

تئاتر گابریادزه در منطقه ‌ای زیبا و در کوچه پس کوچه‌ های روبه ‌روی رودخانه کورا قرار دارد. تئاتر گابریادزه تفلیس که زیر نظر رزو گابریادزه ماریونت کارگردان، نویسنده، نقاش، نمایشنامه ‌نویس و مجسمه ‌ساز مشهور گرجستانی تأسیس شد، به‌خاطر نمایش ‌های عروسکی جذابش بسیار محبوب است.

عکس ساعت تئاتر گابریادزه در گرجستان

در می توانید نمایش عروسک ها را ببینید. خود این تئاتر در بخش تاریخی تفلیس واقع شده است و یک بنای میراثی است. از زمان افتتاحش در سال ۱۹۸۱ تئاتر گابریادزه با معماری منحصر به فردش و برج باشکوه خود به بخشی اساسی از تفلیس تبدیل شد.

در اینجا می توانید از معماری زیبا، نمایش عروسکی شگفت انگیز لذت ببرید و اوقات خوشی را در کافه گابریادزه سپری کنید. با ارائه نمایش های عروسکی بالغ و پر از عمق و معنا، احترام و شناخت مخاطبان و منتقدان بین المللی را به خود جلب کرده است.

سخن آخر

برای اطلاع از قیمت تور دبی و تور خارجی به سایت تریپ مراجعه کنید و ارزان ترین تورهای مسافرتی را به صورت آنلاین و بدون دغدغه تهیه کنید و از پشتیبانی ۲۴ ساعته سایت تریپ بهرهمند شوید. سامانه رزرواسیون تریپ به شما کمک می کند به راحتی از علاوه بر نرخ بلیط داخلی، از قیمت پروازهای مختلف خارجی مانند بلیط استانبول و پرواز استانبول به تهران و همچنین تورهای لحظه آخری مطلع شوید و از امکانات پرواز و نرخ آن بهره مند شوید. شما در کمترین زمان به انواع قیمت ها در تاریخ مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و مناسبترین تور خارجی را پیدا خواهید کرد. بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی، خرید بلیط هواپیما چارتر و رزرو بلیط هواپیما خارجی چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ (www.trip.ir) سریع و آسان تجربه کنید.

منبع: تریپ | www.trip.ir