آنتالیا یکی از شهرهای ساحلی ترکیه است، این شهر در طول سال  به مدت ۳۰۰ روز غرق در آفتاب می شود. در سواحل آنتالیا گردشگران می توانند به شنا کردن، آفتاب گرفتن یا فعالیت های ورزشی مانند موج سواری، اسکی روی آب، قایقرانی، کوه نوردی، شکار و طلسم بپردازند.

سواحل آنتالیا بسیار باشکوه و پوشیده شده توسط آب های آبی شفاف و احاطه شده توسط جنگل های کاج، باغ های زیتون و مرکبات، درختان نخل، درختان آووکادو است.

ساحل کنیالتی آنتالیا در ریویرای ترکیه در غرب آنتالیا قرار دارد و به عنوان محبوب ترین ساحل در شهر و یکی از محبوب ترین مقاصد زندگی شبانه در منطقه آنتالیا در نظر گرفته شده است. ساحل کنیالتی علاوه بر دریا، ماسه و آفتاب، سرگرمی های زیادی را با جاذبه های بسیار کمی ارائه می دهد.

ساحل کنیالتی با آب آبی شفاف و درخشان خود بهترین مکان در آنتالیا است، این مکان عالی برای دور شدن از زندگی روزمره و استراحت در یک مکان آرام است. در انتهای شرقی ساحل کنیالتی با صخره های زیبا و باشکوه مواجه خواهید شد.

امکانات و سرگرمی های ساحل کنیالتی آنتالیا

هنگامی که به ساحل کنیالتی رسیدید، صندلی های آفتابگیر با چتر را خواهید دید. در اطراف این ساحل کافه ها و غذاخوری های متنوعی وجود دارد.

بخش هایی از ساحل به عنوان سواحل با پرچم آبی تعیین شده است، این پرچم به این معنی می باشد که استانداردهای بالاتری از تمیزی و پایداری دارند.

از دوچرخه ‌سواری گرفته تا جت اسکی و دویدن گرفته تا پاراسلینگ، می ‌توانید فعالیت ‌های زیادی برای انجام پیدا کنید. در امتداد ساحل کیوسک هایی وجود دارد که می توانید به راحتی یک دوچرخه  کرایه کنید و در تمام طول ساحل دوچرخه سواری کنید.

علاوه بر دوچرخه سواری، می توانید با افراد زیادی در حال دویدن و ورزش مواجه شوید. از جمله هیجان ‌انگیزترین فعالیت های این ساحل ورزش‌های آبی است، که عمدتاً در ضلع شرقی ساحل قرار دارد.

می توانید به پاراسلینگ بروید و از منظره زیبای ساحل کنییالتی لذت ببرید، اجاره جت اسکی یا سوار شدن بر قایق موزی نیز امکان پذیر است. این ساحل ۱۳ کیلومتری عمدتاً از سنگریزه های ریز تشکیل شده است، اما مقداری شن نیز دارد، آب این ساحل بسیار شفاف و زیبا است.

این ساحل به ویژه در میان مردم محلی و همچنین گردشگران از سراسر جهان محبوبیت زیادی دارد. مجموعه بسیار زیادی از بارهای ساحلی، کافه ها و رستوران ها مستقیماً در ساحل وجود دارد.

چترها و تخت‌ های آفتاب ‌گیر با پرداخت هزینه از کلوب‌ های ساحلی اطراف ساحل برای اجاره در دسترس هستند. همچنین در اینجا دستشویی، دوش، و رختکن نیز وجود دارد.

علاوه بر این، این تفرجگاه ساحلی دارای تجهیزات بدنسازی، زمین بازی کودکان و زمین بسکتبال است. چندین بوتیک برای خرید لوازم ورزشی و شنا است.

جاذبه های اطراف ساحل کنیالتی در آنتالیا

علاوه بر دریای زیبا ونیلگون ساحل کنیالتی، این منطقه ی ساحلی دارای تعدادی جاذبه های متنوع است که به میزان قابل توجهی به سرگرمی کمک می کند. این سرگرمی ها شامل یک آمفی تئاتر و پارک آکتور، با دومین چرخ و فلک بزرگ در اروپا است.

این ساحل نیز در مجاورت پارک آتاتورک قرار دارد، این پارک دارای میزهای پیک نیک و رستوران است و مکان خوبی برای استراحت در فضای سبز است.

تله کابین Tünektepe Teleferik در انتهای غربی ساحل قرار دارد. شما را به بالای تپه می برد، جایی که با منظره ای باشکوه از دریا و کوه های اطراف مواجه می شوید.

کافه ها و رستوران های اطراف ساحل کنیالتی

کافه ها، رستوران ها و غذاخوری های کوچک در سراسر خط ساحلی کنیالتی وجود دارد. این رستوران ارائه دهنده ی غذاهای سنتی و بین المللی هستند.

گزینه ‌های متنوعی از رستوران ‌های مجلل گرفته تا کباب ‌فروشی ‌ها و حتی رستوران ‌های فست ‌فود را در اختیارتان می ‌گذارند. می تواند پس از گذراندن کل روز در ساحل، روز خود را با یک وعده غذایی خوب در یک رستوران خوب به پایان برسانید.

در حالی که در ساحل نشسته اید، حتی ممکن است بخواهید غذاهای فروشندگانی که در کنار ساحل قدم می زنند، امتحان کنید. آنها غذاهای مورد علاقه مردم محلی مانند صدف، سیمیت، ذرت آب پز، گزلمه و halka tatlısı را می فروشند که یک دسر خاص از خمیر گرد و سرخ شده شبیه چورو است.

چگونه به ساحل کنیالتی برویم ؟

ساحل کنیالتی در منطقه کنیالتی در غرب آنتالیا واقع شده است. حدود 30 دقیقه از شهر قدیمی Kaleici فاصله دارد. ساده ترین راه برای رسیدن به ساحل، استفاده از تراموا از شهر قدیمی به ایستگاه ترمینال در موزه باستان شناسی آنتالیا است. از اینجا می توانید حدود 10 دقیقه پیاده روی کنید و خود را به ساحل برسانید.

اگر می خواهید با خودروی شخصی به آنجا بروید پارکینگ رایگان در اختیار گردشگران می باشد، بنابراین رفتن به آنجا با ماشین کرایه ای نیز گزینه خوبی است.

برای اطلاع از نحوه ی رزرو هتل آنتالیا و قیمت تور آنتالیا، تور استانبول به سایت رزرواسیون تریپ مراجعه کنید و ارزان ترین تور ها و هتل ها را به صورت آنلاین تهیه کنید. سامانه رزرواسیون تریپ به شما کمک می کند به راحتی از علاوه بر نرخ بلیط داخلی، از قیمت پروازهای مختلف خارجی مانند بلیط استانبول و پرواز استانبول به تهران و همچنین تورهای لحظه آخری مطلع شوید و از امکانات پرواز و نرخ آن بهره مند شوید. شما در کمترین زمان به انواع قیمت ها در تاریخ مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و مناسبترین تور خارجی را پیدا خواهید کرد. بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی، خرید بلیط هواپیما چارتر و رزرو بلیط هواپیما خارجی چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ (www.trip.ir) سریع و آسان تجربه کنید.

منبع:تریپ|www.trip.ir